Gå til innhold

Hvilke serier følger du med på?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke minst det som vel kalles "chase play" (er det ikke det det heter,da).

Altså at man kan se live, og så ta en tisse/kaffe/telefon-pause og så fortsette å se resten av programmet forsinket (men ikke behøve å vente til programmet er ferdig).

Ja, utrolig praktisk.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• bugge -jenta

3

• Åsemor

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er knapt noen som vet hva Royal Leauge er for noe, så da ville jeg nok skrevet Royal Leauge.

Når det gjelder serier liker jeg ikke å se dem på tv. De bør sees på dvd. Mye artigere. Bedre lyd, bedre bilde, slipper reklamepauser og den slags piss, og man er ikke avhengig av å benke seg foran skjermen til bestemte tider.

Fatter ikke at enkelte gidder.

Forresten,- siden jeg er en sånn som pirker på alt, må jeg bare få si at det vel skrives League og ikke Leauge.

Skrevet

Jeg glemte "Lost"; den er spennende!!

Liker den foreløpig, så lenge jeg ser på det som en eventyrserie til pur underholdning.Jeg er ikke så lett og skremme når det gjelder serier og filmer. (trygdeetater og liknende; Det er skummelt det!) Håper det bare ikke blir en slik evighetsserie som taper seg og blir mer og mer kjedelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forresten,- siden jeg er en sånn som pirker på alt, må jeg bare få si at det vel skrives League og ikke Leauge.

Det har du helt rett i!

Skrevet

Det har du helt rett i!

Kan ikke dy meg, skjønner du ;-)

fei1365380229
Skrevet

Frustrerte fruer, Krønikeren og Ørnen. Tror det er de jeg ser på for tiden, ja også den på Nrk1 sent på fredag Rastignac (er det det den heter?)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan ikke dy meg, skjønner du ;-)

Det hadde ikke jeg klart heller! :)

Skrevet

Det hadde ikke jeg klart heller! :)

Det er definitivt morsomst å pirke på likesinnede...

Nå får jeg komme meg hjem til familien :-)

Skrevet

Sopranos.

Venter også på at sesong 2 av The Shield skal havne under 200-kroners grensa, sånn at den kan bestilles.

Ser også fram til Sesong 2 av Twin Peaks.

Ellers har jeg sesong 1-3 med Cheers på dvd, jeg har sesong 1-4 med Simpsons på dvd, og jeg har et par sesonger med South Park.

Jeg følger ikke med på noe på tv (bortsett fra CL), men jeg så første episode av Ran i går. Likte den og kommer til å se neste også. Hvis jeg får tid.

Er det rart vi har pikante drømmer om deg? Bare DVD-samlinga er nok til å få hjertet til å banke fortere.

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det rart vi har pikante drømmer om deg? Bare DVD-samlinga er nok til å få hjertet til å banke fortere.

;o)

Jeg har en utrolig bra samling! Av rundt 250 titler tror jeg det bare er en håndfull filmer som er dårlige.

De eneste dårlige jeg kan komme på sånn i farta må være Men In Black II og Ali G - The Movie.

Makan til søppel!

Mulig det er et par til (bokstavelig talt) som jeg har fortrengt.

Skrevet

Frustrerte fruer, Lost, Sex&Singelliv, Sporløst forsvunnet.

Skrevet

Som regel:

Hotel Cæsar

Frustrerte fruer

Av og til:

7th heaven

That 70's Show

Home and Away

Venner for livet (reprise)

Kongen av Queens

Andre programmer:

Nytt på nytt

Idol

Først og Sist (av og til)

Senkveld (av og til)

God kveld Norge

Skrevet

1.lost

2.Big brother

3.skolen

4.10A

5.leirskolen

6.nr.15

7.barnevakten

8.barnevakten på nrk

9.Idol

10.kandidaten

11.den store klassefesten

Skrevet

Som regel:

Hotel Cæsar

Frustrerte fruer

Av og til:

7th heaven

That 70's Show

Home and Away

Venner for livet (reprise)

Kongen av Queens

Andre programmer:

Nytt på nytt

Idol

Først og Sist (av og til)

Senkveld (av og til)

God kveld Norge

Ja, innimellom ser jeg også på 7th heaven.

Først&Sist tenkte jeg ikke på som serie, men jeg ser altså på det også.

:)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Serier som jeg MÅ ha med meg er:

1. ED (denne går ikke i norge, jeg bor i sverige). Dessuten lages den ikke lenger, men repriser går hver dag. Disse tas opp på video, mens jeg drömmer om at den en vakker dag kommer på dvd..

2. CSI

3. Gilmore girls

4. Nanny-akutten

5. Fab. 5 (homsepatruljen)

6. Klasse 10 A

Ser av og til på:

I gode og onde dager (*flau*)

Big brother

24

Friends-repriser

Jentungen1365380808
Skrevet

Ingen! Jobber skift, så det nytter ikke å følge med på serier. Men har klart å få med meg alle episodene av Brødrene Dal til nå... Den siste serien jeg så alle episodene av var "Vestavind"...

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Serier som jeg MÅ ha med meg er:

1. ED (denne går ikke i norge, jeg bor i sverige). Dessuten lages den ikke lenger, men repriser går hver dag. Disse tas opp på video, mens jeg drömmer om at den en vakker dag kommer på dvd..

2. CSI

3. Gilmore girls

4. Nanny-akutten

5. Fab. 5 (homsepatruljen)

6. Klasse 10 A

Ser av og til på:

I gode og onde dager (*flau*)

Big brother

24

Friends-repriser

Glemte at jeg også ser på L word, Den tredje vakten (tror den heter det på norsk) og Akutten.

Og så kommer jeg etter all sannsynlighet til å se på Desperate housewives når den kommer hit. Tv-slave? Jeg..?! ;)

Gjest litt frustrert frue
Skrevet

Liker den foreløpig, så lenge jeg ser på det som en eventyrserie til pur underholdning.Jeg er ikke så lett og skremme når det gjelder serier og filmer. (trygdeetater og liknende; Det er skummelt det!) Håper det bare ikke blir en slik evighetsserie som taper seg og blir mer og mer kjedelig.

Broren min har sett 15 episoder, og sier de blir mer spennende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...