Gå til innhold

Hvilke serier følger du med på?

Anbefalte innlegg

Gjest teit uansett
Skrevet

Serier som jeg MÅ ha med meg er:

1. ED (denne går ikke i norge, jeg bor i sverige). Dessuten lages den ikke lenger, men repriser går hver dag. Disse tas opp på video, mens jeg drömmer om at den en vakker dag kommer på dvd..

2. CSI

3. Gilmore girls

4. Nanny-akutten

5. Fab. 5 (homsepatruljen)

6. Klasse 10 A

Ser av og til på:

I gode og onde dager (*flau*)

Big brother

24

Friends-repriser

Glamour *dødsflau*

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• bugge -jenta

3

• Åsemor

2

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Broren min har sett 15 episoder, og sier de blir mer spennende...

Å, det var bra!

Jeg synes det har vært litt labert på seriefronten i det siste.

Lips1365380508
Skrevet

Ser på Home&Away og Gilmore Girls. Har sett alle Friends episodene, flere ganger, men ser reprisene av og til, hvis jeg er hjemme. Syns det er den beste serien EVER! Derfor må jeg følge med på Joey også;)

Også ser jeg på 24 om høsten. Savner Sex og singelliv og Ally McBeal!

Men jeg jobber skift, så det er litt vanskelig å følge med på noe i grunn...må derfor ta opp ofte..urk!

Skrevet

Brødrene Dahl.

Vanligvis ville svaret vært ingen - jeg ser fint lite på tv. Tar igjen på datamaskinfronten, så summen av laster er nok konstant.

Skrevet

C.S.I; akutten, men når går det nÅ??? Så Bosten Public, hvorfor er ikke det tilbake??

Har også begynt å se Hotell cæsar av og til.. men det er venninna mis skyld, for hun må alltid se det når hun er hos meg, så må jeg se hva som skjer selv om det suger..

Skrevet

Det er labert for tiden, de eneste jeg prøver å følge med på går selvfølgelig samtidig ikveld.

Så jeg ser på Third Watch, og tar opp Frustrerte fruer.

Gjest falturiltura
Skrevet

Har egentlig ikke fulgt med så mye i det siste...men nå etter jul så sitter jeg her og plutselig følger jeg med på noe hver dag utenom helgen gitt....: Mandag: Krøniken, Tirsdag: Frustrerte fruer, Onsdag: Skolen, Torsdag: Ørnen.

Kremt.....Men jeg avlyser ikke ting for å være hjemme å se serie altså.....

Skrevet

jeg ser på: eller prøver å få med meg.

home and away

rollebytte

hotel Cæsar

homsepatruljen

IDOL selvfølgelig

sporløst forsvunnet

sos barnevakten

jeg er en tv-slave

Skrevet

"Frustrerte fruer", "LOST" og diverse realityserier...

*Gødd ass, tenk at jeg turde innrømme det*

PS: Men Big Brother ser jeg ikke! (Håper den infoen hjalp bittelitt på helhetsinntrykket ;o))

Skrevet

Helt fra starten har jeg krysset fingrene for en romanse mellom Ida og Palle. Men neida, begge giftet seg med andre.

Nå har jeg fattet nytt håp. Kan det skje, tro?

Jeg ber til Gud hver kveld.

Skrevet

Når jeg husker det, Frustrerte fruer, Lost og Heart beat, Dronningen av Queens.

Gjest falturiltura
Skrevet

Helt fra starten har jeg krysset fingrene for en romanse mellom Ida og Palle. Men neida, begge giftet seg med andre.

Nå har jeg fattet nytt håp. Kan det skje, tro?

Jeg ber til Gud hver kveld.

Yepp. De passer utmerket i sammen. Satser på at de finner hverandre snart. Syntes de hadde a close moment med blikk i mandagens episode så det er håp i hengandes snøre! :-)

Skrevet

Yepp. De passer utmerket i sammen. Satser på at de finner hverandre snart. Syntes de hadde a close moment med blikk i mandagens episode så det er håp i hengandes snøre! :-)

Ja de hadde det, og ikke minst da de var på ferie sammen. Men vi må jo ikke glemme at det ikke var like lett å skille seg da som nå.

Virket som om Palle skjønte hva Søs hadde drevet med i alle fall. Hun er altfor overflatisk for ham.

Men jeg må samtidig si at alle som tror at kvinner var underdanige og svake på 50 og 60-tallet, får et annet inntrykk i denne serien. Alle kvinneskikkelsene er sterke og har innflytelse, ikke minst fru Nielsen senior.

Men diskriminert i arbeidslivet ble de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...