sheba Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Nå har jeg gitt opp og finne ut av dette selv, noen her som kan hjelpe med en sangtittel?? Den er ganske rolig og refrenget begynner med noe sånn som: close your eyes i see you crying.... (så kommer det endel ord jeg ikke husker), deretter: I`ll be laying right here by your side.. Håper noen vet:-) 0 Siter
Kjersti S Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Er ikke det der den Kristian Valensangen da tro? Husker ikke hva den heter i farta 0 Siter
sheba Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Er ikke det der den Kristian Valensangen da tro? Husker ikke hva den heter i farta Tusen takk:-) det var den rette!! 0 Siter
sheba Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Still here. Kristian Valen. Takker og bukker:-) 0 Siter
Line Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Still here. Kristian Valen. Den sangen blir jeg aldri lei av, den er så nyyyydelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.