Gå til innhold

trøtt!!!!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nickless

Jeg er også trøtt,trøtt,trøtt.Sov til gutten kom hjem fra skolen i dag 14.30,var akkurat ferdig dusjet da han kom. Satte middagen på bordet kl.15,sovnet på sofaen.Var helt uten krefter,og svimmelheten herjet i hodet.Våknet kl.22,middagen sto fremdeles der.

Opp med ermene og rydde,rydde,rydde.

Min livsoppgave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 27_Maijka

Jeg er også trøtt,trøtt,trøtt.Sov til gutten kom hjem fra skolen i dag 14.30,var akkurat ferdig dusjet da han kom. Satte middagen på bordet kl.15,sovnet på sofaen.Var helt uten krefter,og svimmelheten herjet i hodet.Våknet kl.22,middagen sto fremdeles der.

Opp med ermene og rydde,rydde,rydde.

Min livsoppgave...

Du må snu litt på livet ditt, du er for svarte ingen vaskekjerring heller. Kan ikke din mann ta et tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

stygg og slem har jeg iallfall ikke merket noe til. har ikke lagt merke til at du er irritabel og gretten heller.. er jo modent og klare å skjule det. trøtt er du ja! klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gangara

gjør noe fysisk!!! hjelper mot alt!!!! :) Ska hjem å vaske hus. Jævli der å da. Men føles så MYYYYYYE bedre etter på:)))))))) Vræng opp bra musikk å ta en swing med moppen!! og så ta en velfortjent godbit og en hvil etterpå!!! evt også trening??? :))

Du ska sjå de bli likar i mårra... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

gjør noe fysisk!!! hjelper mot alt!!!! :) Ska hjem å vaske hus. Jævli der å da. Men føles så MYYYYYYE bedre etter på:)))))))) Vræng opp bra musikk å ta en swing med moppen!! og så ta en velfortjent godbit og en hvil etterpå!!! evt også trening??? :))

Du ska sjå de bli likar i mårra... ;)

blir nok ikke bedre av det. jeg trener 5 x i uka. går turer. tar medisinen min. har bipolar 2 med komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...