Gå til innhold

Hotel Cæsar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Albert er vel på Hønefoss hos unga sine... Alex lurer jeg også på!

Gjest Majalla
Skrevet

Albert forsvant for å være sammen med barna sine

Alex dro sin vei da hun droppet Albert til fordel for Scott. Scott droppet henne og hun ønsket å få Albert tilbake, men han ville ikke. Derfor dro hun sin kos.

Gjest falturiltura
Skrevet

Jeg har ikke sett serien på lenge lenge.... Og lurer også litt, for jeg så det litt i kveld:

Har de funnet ut hvem som er faren til Vilde?

Hvor er det han ministertypen til Juni har jobb nå? Så han hadde dress og siste jeg svitsjet innom kjørte han trikk...

Skrevet

Jeg har ikke sett serien på lenge lenge.... Og lurer også litt, for jeg så det litt i kveld:

Hvor er det han ministertypen til Juni har jobb nå? Så han hadde dress og siste jeg svitsjet innom kjørte han trikk...

Faren til Vilde er Svein, de bor sammen nå.

Kristian Borkmann har fått på hotellet.

Skrevet

har fått jobb skulle det stå :)

Skrevet

Svein er pappaen til Juni.

Borchman er økonomisjef på hotellet. Eller hele "kånsørnet"...

Gjest falturiltura
Skrevet

Og i samme slengen.... Jobber ikke hu der Guri hos Juni lenger?

Skrevet

I dag er jeg for sen støtt og stadig...

Ikke meninga å repetere deg assa Mary.

Skrevet

Albert er vel på Hønefoss hos unga sine... Alex lurer jeg også på!

Alex har bare reist sin vei.

Men Jens August lever, gud skje lov!

Og Scott er slem, slem, slem!

Skrevet

Og Scott er horebukk :-)

Det er forresten ikke Svein som er faren til Juni, men det er riktig at han er faren til Vilde :-)

Skrevet

Og Scott er horebukk :-)

Det er forresten ikke Svein som er faren til Juni, men det er riktig at han er faren til Vilde :-)

Og leiemorder.

Jeg har ikke tullet med farskapet.

Skrevet

I dag er jeg for sen støtt og stadig...

Ikke meninga å repetere deg assa Mary.

Du repeterte ikke akkurat, Åsemor.

Svein faren til Juni? Hoho! Den var oppsiktsvekkende - i alle fall lattervekkende.

Men jeg har skrevet det på trøtthetskontoen din.

:o)

Skrevet

Svein er pappaen til Juni.

Borchman er økonomisjef på hotellet. Eller hele "kånsørnet"...

Svein er garantert IKKE pappaen til Juni ;-)

(du mente nok Vilde)

Skrevet

Men når dukker Jens August opp igjen. er jo en stund siden vi så han som Robinson på en øde øy. Veldig bra scene... Så ekte!

Gjest falturiltura
Skrevet

Men når dukker Jens August opp igjen. er jo en stund siden vi så han som Robinson på en øde øy. Veldig bra scene... Så ekte!

Hæ? Har det vært en scene med han sittende strandet på en øde øy? Ja han kommer vel tilbake spilt av Rolv Wesenlund og har tatt plastisk operasjon.

Skrevet

Hæ? Har det vært en scene med han sittende strandet på en øde øy? Ja han kommer vel tilbake spilt av Rolv Wesenlund og har tatt plastisk operasjon.

Ja, en veldig dårlig scene. Men det må da være et par uker siden. Masse skjegg og revnet klær. Bakgrunnen var blått hav og himmel. Så veldig ut som han satt foran et lerret :) Virkelig dårlig.

Skrevet

Tenk om onde Scott rekker å gifte seg med Eva før Jens August dukker opp igjen!

Skrevet

Tenk om onde Scott rekker å gifte seg med Eva før Jens August dukker opp igjen!

Det hadde vært gøy. Han rekker nok i hvertfall å få henne til sengs.

Skrevet

Det hadde vært gøy. Han rekker nok i hvertfall å få henne til sengs.

Hun skulle bare visst at det var han som bestilte mordet på Jens August. Som øyensynlig ikke lyktes.

Jeg har så vondt av Oscar. Han er jo bare snill, han. Og blir så dårlig behandlet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...