Gjest tionna Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg er 160cm høy og veier ca 60-62 kg. Hvilken bukse bør jeg kjøpe? Er det bare MUDD, killah babe og miss sixty som vil være fin på meg? Har liksom fått en følelse av at de er "litt" ut... Jeg ser ikke ut i Levis og Dieselbukser. Har ganske fine og slanke lår og fin rompe, og disse buksene blir for vide i beina så du ser ikke lårene, de ser bare breie ut, og om jeg tar en str mindre så de iallfall blir trangere der, får jeg den ikke igjen i livet, og en str større igjen så blir den ikke trang i rompa, men bare henger. Hmmm. Hjelp? Fornarina liker jeg ikke, de er så sinnsykt lave i livet. Kan jo ikke sette meg ned uten at hele rompa vises. Help... Er forresten 22 år. 0 Siter
Niobe Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Å, jøje meg... Hvordan i huleste vil du at folk her inne skal kunne svare på hvilke bukser du passer??? 0 Siter
Cumbria Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hehe. Og hva med meg da, som er snart 40, og veier godt over 80 kg. Er jeg for evig og alltid dømt til å handle buksene mine på KappAhl ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg er like høy som deg, og 54kg så her er mine anbefalinger: Fornarina har forskjellige modeller, jeg har to par som er kanskje litt lave på livet men ikke sånn at rumpa vises når jeg sitter. Killah og MUDD liker jeg ikke, men Miss Sixty har fornyet seg og kommet med mye kult, fjortis buksene har blitt borte. Ellers vil jeg nevne Replay, de sitter veldig fint. I en annen tråd var det flere som foreslo Blend sine olabukser, de er ganske greie i pris (mellom 299 og 699). Vero Moda har også fått en del fine olabukser, men kjøp dem en størrelse for lite fordi de har en tendens til å vide seg litt ut. Nudie jeans sitter også fint. 0 Siter
Gjest tionna Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Å, jøje meg... Hvordan i huleste vil du at folk her inne skal kunne svare på hvilke bukser du passer??? fordi en faktisk får svar:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Kjøp noe annet enn olabukser! Stoffbukser fra Bik Bok og Vero Moda er det det går i her... 0 Siter
Gjest Også stor Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hehe. Og hva med meg da, som er snart 40, og veier godt over 80 kg. Er jeg for evig og alltid dømt til å handle buksene mine på KappAhl ;o) Jeg er også godt over 40 og godt over 80 kg! Og så heldig at ikke livet mitt blir svart selv om jeg ikke finner den rette olabuksa. Finner mye bra på KappAhl jeg faktiskt. Og Lindex også. I spesialforretninger for store kvinner har de veldig mye bra for oss store. Men da må en jo ha en 'stor' lommebok også! hehe... 0 Siter
tiliti Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Har samme problemet. Men synes Only Swear jeans sitter bra rundt min rumpe og mine lår, uten å ta knekken på magen min eller ikke være knepp-bar. 0 Siter
Gjest goodluck Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hvis du går i en butikk og forklarer problemet ditt kan de sikkert hjelpe deg. Mudd er nok fine på deg for det er mye stretch i dem så de sitter etter i lårene dine. Mange av Levis og Diesel sine bukser har mindre stretch, så det er nok grunnen. Crocker buksene (ca kr 599) på JC pleier det være en del stretch i, det samme med Nudie buksene (ca kr 1099) og du kan jo prøve Lee (ca kr 699) og Replay (ca kr 1199). Lee er nok mer som Levis, men det er i hvert fall disse buksene jeg har kjennskap til. Håper du finner et par du liker:) 0 Siter
Gjest litt ufin nå Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg føler virkelig med deg som har et så stort problem. Hadde livet bestått av den type problematikk så skulle jeg jammen meg hatt det bra. 0 Siter
Gjest elinemarie Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg føler virkelig med deg som har et så stort problem. Hadde livet bestått av den type problematikk så skulle jeg jammen meg hatt det bra. Hva er vitsen med å svare sånn? Hva i helvete faen...vet du om hva jeg har opplevd i livet mitt? Det går faktisk an å spørre om en ting, uten å nevne all den andre faenskapen i samme slengen. Skal man bare gå rundt å sippe over traumene sine eller? Sa forresten aldri at dette var noe problem heller. Ba bare om råd jeg! Enkelt og greit. Fyfaen så vanskelige folk er på dol idag. 0 Siter
Gjest tionna Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hva er vitsen med å svare sånn? Hva i helvete faen...vet du om hva jeg har opplevd i livet mitt? Det går faktisk an å spørre om en ting, uten å nevne all den andre faenskapen i samme slengen. Skal man bare gå rundt å sippe over traumene sine eller? Sa forresten aldri at dette var noe problem heller. Ba bare om råd jeg! Enkelt og greit. Fyfaen så vanskelige folk er på dol idag. Hva er vitsen med å svare sånn? Hva i helvete faen...vet du om hva jeg har opplevd i livet mitt? Det går faktisk an å spørre om en ting, uten å nevne all den andre faenskapen i samme slengen. Skal man bare gå rundt å sippe over traumene sine eller? Sa forresten aldri at dette var noe problem heller. Ba bare om råd jeg! Enkelt og greit. Fyfaen så vanskelige folk er på dol idag. 0 Siter
Gjest Polyneser Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hva er vitsen med å svare sånn? Hva i helvete faen...vet du om hva jeg har opplevd i livet mitt? Det går faktisk an å spørre om en ting, uten å nevne all den andre faenskapen i samme slengen. Skal man bare gå rundt å sippe over traumene sine eller? Sa forresten aldri at dette var noe problem heller. Ba bare om råd jeg! Enkelt og greit. Fyfaen så vanskelige folk er på dol idag. Uuupppsss, skrev du under med feil nick;-) 0 Siter
Gjest tionna Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Uuupppsss, skrev du under med feil nick;-) Ja, blir trakkasert av en psykopat på forumet som visste det faste nicket mitt, så må skifte hele tiden. Glemte der og da hvilket jeg brukte. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.