amber sun Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Bare litt moro sånn på tirsdagskvelden: sjekk og se om beskrivelsen av stjernetegnet stemmer på deg. Jeg kjente meg veldig igjen, men ikke på punktet om sjalusi. For sjalu er jeg ikke. Men det er vel sjelden absolutt alle punkter stemmer. http://www.astrolog.no/Stjernetegn/stjernetegnene-%20%20er%20du%20en%20typisk....htm 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Stemte veldig bra. Jeg er vær ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det er ikke akkurat den beste beskrivelsen jeg har sett nei. Har fått satt opp personlig horoskop for meg en gang, og det var veldig spennende. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Glemte å si at jeg er skorpion, da. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hm, stemte i grunnen veldig bra dette. Artig lesning dette. 0 Siter
matildes mor Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hm....stemte visst noe av dette ja:-) Utålmodig,impulsiv,handlekraftig,liker fysisk aktivitet,dristig og selfølgelig elsker jeg sex:-) Så det så:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Min stemte faktisk veldig, bortsett fra at jeg er heller ikke en veldig sjalu person. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hm, stemte i grunnen veldig bra dette. Artig lesning dette. Og som nikket sier er jeg kreps. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Glemte å si at jeg er skorpion, da. er du det? det er jeg og, kuli:) 0 Siter
amber sun Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Min stemte faktisk veldig, bortsett fra at jeg er heller ikke en veldig sjalu person. Hva slags stjernetegn er du, da? 0 Siter
amber sun Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 er du det? det er jeg og, kuli:) Det kom du meg i forkjøpet. Ser jo nå at du er skorpion, du også. hehe, noe måtte det være 0 Siter
amber sun Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Hm....stemte visst noe av dette ja:-) Utålmodig,impulsiv,handlekraftig,liker fysisk aktivitet,dristig og selfølgelig elsker jeg sex:-) Så det så:-) Hva slags stjernetegn er du, da? 0 Siter
tonie Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Det stemmer heller dårlig. Er nok ikke noen typisk steinbukk. Kjente meg mye mer igjen i vannmannen og fiskene. 0 Siter
matildes mor Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hva slags stjernetegn er du, da? Jeg er vær:-) og det er mannem min også.Ikke akkurat som hånd i hanske etter horoskop regler,men men",) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Japp. Jomfru her. Beskrivelser av jomfruen pleier å passe veldig godt på meg, særlig det med analytisk. Pedantisk og kald er også gjengangere. Sjarmerende, ikke sant? *smile søtt* :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 NJe, jeg er ikke HELT typisk, men det som var morro var månedshoroskopet mitt. "Andres penger spiller en rolle i livet ditt nå. Du snakker om det etter 16.2 og analyserer detaljene" Faktum er at jeg akkurat nå går rundt og selger billetter til en fest, og i morgen skal detaljene om billettsalget fastsettes og salget starter for fullt. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Alt stemte faktisk i forhold til horoskopet mitt. Det betyr vel at jeg er en typisk steinbukk!! ü Du må gjøre alt selv. ü Du tar ansvar. ü Du liker best å ha kontrollen selv. ü Karriere er viktig for deg. ü Du liker tradisjoner. ü Du liker trygghet. ü Du liker planmessighet. ü Du er meget målrettet. ü Status og posisjon er viktig. 0 Siter
Gjest elinemarie Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Stemte ikke i det hele tatt. Du elsker luksus. -ikke noe spesielt Du faller lett for ros.-hvem gjør vel ikke det liksom. Disse øverste virker skrevet for å i grunnen passe ALLE. Du er ikke selvkritisk. . hehe.. ÅJO. elsker oppmerksomhet.-niks. Men alle vil jo ha litt oppmerksomhet til en viss grad-igjen skal det stemme på alle? er stolt. er generøs. -denne stemmer faktisk Du blir ofte oppfattet som arrogant-vet ikke helt. kanskje noen svært få ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.