Gå til innhold

Stemmer stjernetegnbeskrivelsen på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke akkurat den beste beskrivelsen jeg har sett nei.

Har fått satt opp personlig horoskop for meg en gang, og det var veldig spennende.

Skrevet

Hm, stemte i grunnen veldig bra dette.

Artig lesning dette.

Skrevet

Hm....stemte visst noe av dette ja:-)

Utålmodig,impulsiv,handlekraftig,liker fysisk aktivitet,dristig og selfølgelig elsker jeg sex:-)

Så det så:-)

Skrevet

Min stemte faktisk veldig, bortsett fra at jeg er heller ikke en veldig sjalu person.

Skrevet

Hm, stemte i grunnen veldig bra dette.

Artig lesning dette.

Og som nikket sier er jeg kreps.

Skrevet

Glemte å si at jeg er skorpion, da.

:)

er du det? det er jeg og, kuli:)

Skrevet

Min stemte faktisk veldig, bortsett fra at jeg er heller ikke en veldig sjalu person.

Hva slags stjernetegn er du, da?

Skrevet

er du det? det er jeg og, kuli:)

Det kom du meg i forkjøpet.

Ser jo nå at du er skorpion, du også.

hehe, noe måtte det være ;)

Skrevet

Hm....stemte visst noe av dette ja:-)

Utålmodig,impulsiv,handlekraftig,liker fysisk aktivitet,dristig og selfølgelig elsker jeg sex:-)

Så det så:-)

Skrevet

Det stemmer heller dårlig. Er nok ikke noen typisk steinbukk. Kjente meg mye mer igjen i vannmannen og fiskene.

Skrevet

Jeg er vær:-) og det er mannem min også.Ikke akkurat som hånd i hanske etter horoskop regler,men men",)

Skrevet

Japp. Jomfru her.

Beskrivelser av jomfruen pleier å passe veldig godt på meg, særlig det med analytisk. Pedantisk og kald er også gjengangere. Sjarmerende, ikke sant? *smile søtt* :-)

Skrevet

NJe, jeg er ikke HELT typisk, men det som var morro var månedshoroskopet mitt.

"Andres penger spiller en rolle i livet ditt nå. Du snakker om det etter 16.2 og analyserer detaljene"

Faktum er at jeg akkurat nå går rundt og selger billetter til en fest, og i morgen skal detaljene om billettsalget fastsettes og salget starter for fullt.

Gjest tottlå
Skrevet

Alt stemte faktisk i forhold til horoskopet mitt. Det betyr vel at jeg er en typisk steinbukk!!

ü Du må gjøre alt selv.

ü Du tar ansvar.

ü Du liker best å ha kontrollen selv.

ü Karriere er viktig for deg.

ü Du liker tradisjoner.

ü Du liker trygghet.

ü Du liker planmessighet.

ü Du er meget målrettet.

ü Status og posisjon er viktig.

Gjest elinemarie
Skrevet

Stemte ikke i det hele tatt.

Du elsker luksus. -ikke noe spesielt

Du faller lett for ros.-hvem gjør vel ikke det liksom. Disse øverste virker skrevet for å i grunnen passe ALLE.

Du er ikke selvkritisk. . hehe.. ÅJO.

elsker oppmerksomhet.-niks. Men alle vil jo ha litt oppmerksomhet til en viss grad-igjen skal det stemme på alle?

er stolt.

er generøs. -denne stemmer faktisk

Du blir ofte oppfattet som arrogant-vet ikke helt. kanskje noen svært få ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...