Gå til innhold

Kiel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en tur med kiel-fergen. Noe spesielt å kjøpe der? Billig, ev. noe man ikke selger her etc

Skrevet

Lurer jeg også på, skal nemlig på Vi Menn cruise i mars :-) (Rart hva folk klarer å lokke meg med på...)

Skrevet

Ikke kjøp popcorn der iallefall... Glemmer aldri for maaaange år siden da jeg var i Kiel og kjøpte popcorn i en bod. Popcornet var sukra istedetfor salta! *æsj*

Men tipper det ikke var popcorn du tenkte på ;o)

fruen fra havet
Skrevet

Lurer jeg også på, skal nemlig på Vi Menn cruise i mars :-) (Rart hva folk klarer å lokke meg med på...)

Alt er stort sett rimeligere i Tyskland! Vi pleier å handle mye apotekvarer, helsekostprodukter og ting til ungene. Det er stort utvalg av leker og "dill og dall". På Color Fantasy var det stort utvalg i klær til voksne - men svært lite til barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...