Gjest nain Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Skal en tur med kiel-fergen. Noe spesielt å kjøpe der? Billig, ev. noe man ikke selger her etc 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Lurer jeg også på, skal nemlig på Vi Menn cruise i mars :-) (Rart hva folk klarer å lokke meg med på...) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Ikke kjøp popcorn der iallefall... Glemmer aldri for maaaange år siden da jeg var i Kiel og kjøpte popcorn i en bod. Popcornet var sukra istedetfor salta! *æsj* Men tipper det ikke var popcorn du tenkte på ;o) 0 Siter
fruen fra havet Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Lurer jeg også på, skal nemlig på Vi Menn cruise i mars :-) (Rart hva folk klarer å lokke meg med på...) Alt er stort sett rimeligere i Tyskland! Vi pleier å handle mye apotekvarer, helsekostprodukter og ting til ungene. Det er stort utvalg av leker og "dill og dall". På Color Fantasy var det stort utvalg i klær til voksne - men svært lite til barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.