Gjest kanskje noen der ute vet? Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 ...å huske lagrede medlemsnummer og navn på diverse sider? Altså, f.eks på en bokkklubb side. Når jeg går inn, og skriver det første tallet på meldemsnummeret, så skal resten vises under, slik at jeg bare klikker enter og skriver passord, og så er jeg inne;) Hvordan få til dette? Hadde det på noen sider før, ikke noen viktige, men plagsomt at jeg ikke har det nå, for jeg gidder ikke å huske alle sifrene og alt... 0 Siter
Gjest ekorn Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Verktøy- alternativer for internett- innhold- autofullfør- bruk autofullfør for skjemaer og passord... Kanskje det fungerer? 0 Siter
Gjest kanskje noen der ute vet? Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Verktøy- alternativer for internett- innhold- autofullfør- bruk autofullfør for skjemaer og passord... Kanskje det fungerer? Er det det samme som "Use inline auto-complete" ? har xp på englesk. har prøvd det, men det funka ikke. Men takk for svar 0 Siter
Gjest ekorn Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Er det det samme som "Use inline auto-complete" ? har xp på englesk. har prøvd det, men det funka ikke. Men takk for svar Det aner jeg desverre ikke.. Har XP på norsk.. Men det står bruk autofullfør for: også tre valg, og neders står det for brukernavn og passord i skjemaer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.