Gå til innhold

Hvordan fåri nternett/pc-en til....?

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje noen der ute vet?
Skrevet

...å huske lagrede nummer og navn på diverse sider? Altså, f.eks på en bokkklubb side. Når jeg går inn, og skriver det første tallet på meldemsnummeret, så skal resten vises under, slik at jeg bare klikker enter og skriver passord, og så er jeg inne;) Hvordan få til dette?

Eller her på dol, på tittel. Før så skrev jeg bare første bokstaven, også fikk jeg under en liste over alle titler jeg tidligere har skrevet som begynte på den samme bokstaven....

Hadde det på noen sider før, ikke noen viktige, men plagsomt at jeg ikke har det nå, for jeg gidder ikke å huske alle sifrene og alt...

Skrevet

Hei

Det er ikke sikkert at dette hjelper, men i Internet Explorer kan du klikke på Verktøymenyen, Alternativer for internett, Avansert, og da kommer det frem ei lang liste. På visning er det en boks som kalles "autofullfør" sett en hake i den boksen og prøv.

Gjest kanskje noen der ute vet?
Skrevet

Hei

Det er ikke sikkert at dette hjelper, men i Internet Explorer kan du klikke på Verktøymenyen, Alternativer for internett, Avansert, og da kommer det frem ei lang liste. På visning er det en boks som kalles "autofullfør" sett en hake i den boksen og prøv.

Nei, det hjalp ikke. Men jeg restarta ikke maskinen heller, kanskje jeg burde gjort det? tror ikke det, for da hadde det stått i parantes...(står på noen andre)

Men takk for svar alikevel.. Hadde det tidligere sånn skjønner du,men så sletta jeg windows, og nå kommer det ikke opp lenger..rart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...