Gå til innhold

Home and Away har gått for langt!

Anbefalte innlegg

Gjest elinemarie
Skrevet

Nå synes jeg home and away-serien har gått for langt i tragikken. Folk, unge folk, dør hele tiden. Drukning, og hjerteproblemer, drukning igjen. Ikke bare drukning, hun kunne ikke få dø med det samme, neida hun ble vekket opp ettervert, men fikk siden vite at hun ganske snart kom til å dø likevel! Dette var helt forjævlig og se på, skjønner ikke at de kan vise noe så ekkelt. Så jeg sluttet å følge med på serien jeg... Så svipper jeg innom igjen, og nå har Alf fått Alzheimer!!!!

Skrevet

Har ikke fått sett det på en stund, hva er det som har skjedd nå?? har noen dødd??

Gjest elinemarie
Skrevet

Har ikke fått sett det på en stund, hva er det som har skjedd nå?? har noen dødd??

Charlotte døde jo for en god stund siden. På den verst tenkelige måten. Druknet og de kjempet lenge for å få igang hjertet. For de hadde jo ikke hjertestarter, kostet jo for mye penger det. Til slutt fikk de startet hjertet og hun var i koma på sykehuset, men våknet snart, og fikk høre hun ville bli helt fin. Før plutselig oppdaget legene at det kom ikke ut noe urin. Altså hadde organene sviktet pga surstoffmangelen, og hun fikk vite at hun om kort tid ville død likevel. "I'm gonna die!" "They'll do everything they can..." Så fikk de kjørt han faren til tvillingene som OGSÅ døde med helikopter så han fikk komme før hun døde, og hun pratet i ørska og trodde tvillingene levde osv, pga surstoffmangelen. Og så døde hun.

Og nå har Alf fått Alzheimer. (Demens) Han virka liksom litt for ung synes jeg da... FAEN

Skrevet

Charlotte døde jo for en god stund siden. På den verst tenkelige måten. Druknet og de kjempet lenge for å få igang hjertet. For de hadde jo ikke hjertestarter, kostet jo for mye penger det. Til slutt fikk de startet hjertet og hun var i koma på sykehuset, men våknet snart, og fikk høre hun ville bli helt fin. Før plutselig oppdaget legene at det kom ikke ut noe urin. Altså hadde organene sviktet pga surstoffmangelen, og hun fikk vite at hun om kort tid ville død likevel. "I'm gonna die!" "They'll do everything they can..." Så fikk de kjørt han faren til tvillingene som OGSÅ døde med helikopter så han fikk komme før hun døde, og hun pratet i ørska og trodde tvillingene levde osv, pga surstoffmangelen. Og så døde hun.

Og nå har Alf fått Alzheimer. (Demens) Han virka liksom litt for ung synes jeg da... FAEN

Ja alt det med Charlotte visste jeg, men det er flere måneder siden, fikk inntrykk av at noe hadde skjedd nå jeg.

Enig at det er litt vel mye tragedier, blir nesten litt deprimerende å se på.

Skrevet

Det går virkelig inn på deg dette skjønner jeg?

Gjest maybe it`s...
Skrevet

Ja alt det med Charlotte visste jeg, men det er flere måneder siden, fikk inntrykk av at noe hadde skjedd nå jeg.

Enig at det er litt vel mye tragedier, blir nesten litt deprimerende å se på.

Så la vær å se.

Skrevet

Så la vær å se.

jeg gjør hva jeg vil jeg takk!

Gjest elinemarie
Skrevet

Så la vær å se.

åå giiiiiiiiiiiiiiiiiid........så klart men det er ikke det som er poenget! jeg kan ha en mening? vite om noen er enige. og om du leste så hadde jeg sluttet å se. og da jeg svippet innom igjen flere mnd senere var det nok en helsetragedie på gang. men du fatter vel ikke pointet med diskusjonen.

Skrevet

Vinnie er også død. Fengselet brant ned;-)

oi døde han?

Gjest elinemarie
Skrevet

åww mi gådd- er nok ikke så høy den forventa levealderen i summer bay:)

Skrevet

oi døde han?

Ja, Vinnie døde. Leah skal selge den der Diner'en, og flytte til byen sammen med broren Alexi.

(fant jeg ut da jeg var innom Home&Away et par episoder denne uken)

...

Skrevet

Ja, Vinnie døde. Leah skal selge den der Diner'en, og flytte til byen sammen med broren Alexi.

(fant jeg ut da jeg var innom Home&Away et par episoder denne uken)

...

Jøss mye man går glipp av når man ikke har sett på på en stund, i motsetning til andre såper som tja la oss si.. glamour hehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg syns det blir for dumt når Hayley og Josh begynner å føle ting for hverandre. Det er liksom ikke lov å forbli lykkelig i Home and Away.

(Vet jeg lever meg litt for mye inn, he he)

Gjest ser av og til
Skrevet

Døde tvillingene??

Gjest ser av og til
Skrevet

Jeg syns det blir for dumt når Hayley og Josh begynner å føle ting for hverandre. Det er liksom ikke lov å forbli lykkelig i Home and Away.

(Vet jeg lever meg litt for mye inn, he he)

Kan de ikke være kjærester?

Gjest Shira12
Skrevet

Det er mye elendighet i Summer Bay ja.

Meeen, jeg er hekta, det har jeg vært siden serien starta, må bare se *flau*

Gjest falturiltura
Skrevet

Ehhh.....hvorfor var Vinnie i fengsel egentlig? Det fikk jeg aldri med meg....

Gjest sånngikkdet
Skrevet

Ehhh.....hvorfor var Vinnie i fengsel egentlig? Det fikk jeg aldri med meg....

Han drev firma sammen med faren. Faren gikk bak ryggen på han og hele firmaet var bedrageri. Faren stakk av og Vinnie måtte sitte inne i 2 år pga det.

Skrevet

Slik syns eg det er i alle såpeoperaer. Ingen grenser for tragedier. Home and Away går vel i den retninga, den også =sukk=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...