Gå til innhold

Home and Away har gått for langt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det blir for dumt når Hayley og Josh begynner å føle ting for hverandre. Det er liksom ikke lov å forbli lykkelig i Home and Away.

(Vet jeg lever meg litt for mye inn, he he)

Enig. Jeg ble lei meg. synes hun skal holde seg til sin kjære. Han er jo så søt.

Skrevet

Ja, Vinnie døde. Leah skal selge den der Diner'en, og flytte til byen sammen med broren Alexi.

(fant jeg ut da jeg var innom Home&Away et par episoder denne uken)

...

Alf overfører nok cafeen til Leah skal du se. Så blir hun og Jesse lykkelige sammen, tror jeg.

Skrevet

Døde tvillingene??

Hun aborterte tvillingene for lenge siden.

Skrevet

Juheei! Jeg var hekta på H&A for fire fem år siden, men nå ser jeg bare om jeg skulle være så heldig/uheldig å slumpe ned i sofaen på den tiden det går. (Det er ikke ofte, kanskje en gang pr mnd. Kjenner ikke igjen noen nesten jo...kjedelig!!

Nei det var tider før da det var Pippa, Celina, Å alle de derre.

Gjest Shira12
Skrevet

Juheei! Jeg var hekta på H&A for fire fem år siden, men nå ser jeg bare om jeg skulle være så heldig/uheldig å slumpe ned i sofaen på den tiden det går. (Det er ikke ofte, kanskje en gang pr mnd. Kjenner ikke igjen noen nesten jo...kjedelig!!

Nei det var tider før da det var Pippa, Celina, Å alle de derre.

Mimre mimre....

Var tider før ja! He he, høres ut som bestemora mi nå ;-)

Skrevet

Mimre mimre....

Var tider før ja! He he, høres ut som bestemora mi nå ;-)

Ja for ikke å glemme Shannon! Skulle ønske de kunne sende slike gamle episoder.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja for ikke å glemme Shannon! Skulle ønske de kunne sende slike gamle episoder.

Åja!

De sender jo alt muligt annet i reprise, hvorfor ikke Home and Away.

Jeg stemmer for at de starter med episode 1 istedetfor Macgyver, som jeg nå har sett 3 ganger.

Skrevet

Åja!

De sender jo alt muligt annet i reprise, hvorfor ikke Home and Away.

Jeg stemmer for at de starter med episode 1 istedetfor Macgyver, som jeg nå har sett 3 ganger.

JA! Mac Gyver har jeg aldri hatt sansen for, så gi oss noen gamle H&A episoder, samt gamle friends episoder!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...