Gjest tottlå Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 .....skal vi snakke om i kveld???? Jeg har valgt å "ta meg fri" fra skolen i morgen.......ahh....nyte livet!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Vurderer strekt å ta meg fri jeg også, har forelesning kvart over åtte til ti også har jeg fri resten av dagen, så kjedelig å stå opp så tidlig for så lite liksom... Ja jeg tar meg fri jeg og.. Så deilig 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Vurderer strekt å ta meg fri jeg også, har forelesning kvart over åtte til ti også har jeg fri resten av dagen, så kjedelig å stå opp så tidlig for så lite liksom... Ja jeg tar meg fri jeg og.. Så deilig Det er nettopp det vi også skal ha! Forelesning fra 8-10, så har vi fri 2 timer midt på dagen, og 1 info time kl 12-13...... gidder liksom ikke bruke tid på sånt tullete opplegg!!! Dessuten sluttet vi ikke før 20 i kveld.....phuu....jeg er sliten!! Ja, det er deilig å vite at jeg skal ha fri i morgen!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.