Gå til innhold

Foreldre som bor i utlandet


Gjest voksendatter77

Anbefalte innlegg

Gjest voksendatter77

For to år siden besluttet foreldrene mine seg for å flytte til Hellas. Hyggelig for dem som har vært mye syke og som har hatt det tøft en stund, men jeg klarer ikke takle det!!

Det er så j***** irriterende når jeg kjenner at jeg er glad på deres vegne, men så kjenner jeg at jeg helt mister pusten når jeg tenker på meg selv og min lille familie.

Stakkars lille gutten min som ikke har noen besteforeldre i nærheten og jeg som har så lite familie.

I tillegg skal det sies at det har vært meget tøffe tak. Begge har vært døden nær og jeg har hatt en sentral rolle mens de var innlagt etc. Og plutselig bor de i utlandet. KJenner at jeg ikke har fått bearbeidet det som er skjedd, hvor kan jeg henvende meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli.

"Stakkars lille gutten min som ikke har noen besteforeldre i nærheten"

Vi er nok mange som har det slik, uten besteforeldre i nærheten.

Men heldige lille gutten din sier nå jeg, som kan dra til Hellas å besøke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli.

"Stakkars lille gutten min som ikke har noen besteforeldre i nærheten"

Vi er nok mange som har det slik, uten besteforeldre i nærheten.

Men heldige lille gutten din sier nå jeg, som kan dra til Hellas å besøke dem.

Jeg elsker nemlig Hellas.

Hadde dratt dit så ofte jeg kunne jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når belastningene har vært store, kan det kanskje være godt å snakke med en fagperson for å å få ryddet opp i følelsene? Fastlegen kan henvise deg til en psykolog, eller kanskje du kan ta kontakt med familievernkontoret der du bor?

Har for øvrig vært i samme situasjon som deg. Jeg flyttet etter så fort jeg fikk anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...