Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må kort tur til england! drar tilbake allerede på fredagmorgen, torsdag hvis jeg rekker. gi lyd om du våger/orker/har tid (velg selv!) å ta en kaffe med meg.

klem!

Gjest Liza i London
Skrevet

Forsoekte et svar,men maskinen kraesjet.

Naar kommer du? og hvor skal du overnatte?

jeg kan kanskje klare torsdag etter arbeidstid,evt paa flyplassen,avhengig om du reiser fra Gatwick eller Heathrow. ( Stansted er for langt ute)

Men om du overnatter i centrum natt til fredag er det jo lettere

Skrevet

Forsoekte et svar,men maskinen kraesjet.

Naar kommer du? og hvor skal du overnatte?

jeg kan kanskje klare torsdag etter arbeidstid,evt paa flyplassen,avhengig om du reiser fra Gatwick eller Heathrow. ( Stansted er for langt ute)

Men om du overnatter i centrum natt til fredag er det jo lettere

hei!:) bristol!! holder på å finne hotell nå. jeg skal kjøre bil! hjelp!!!! klarer jeg å kjøre på venstre??

Gjest Liza i London
Skrevet

hei!:) bristol!! holder på å finne hotell nå. jeg skal kjøre bil! hjelp!!!! klarer jeg å kjøre på venstre??

BristoL????????

Hva i all verden skal du der?

Det rekker jeg aldri i verden! (Selv om huset i Cheddar staar tomt...i Weston er det folk,men ikke noen du kjenner, saavidt jeg vet da...)

Koering paa venstre side er det enste fornuftige!

Naa er jeg nysgjerrig...hva i allverden skal du i Bristol?

hvis du har tid til aa ta en tur til Weston,ta en sjekk paa hagen,vil du?...har en mistanke om at det ser ille ut.

Hvor skal du bo?

Skrevet

BristoL????????

Hva i all verden skal du der?

Det rekker jeg aldri i verden! (Selv om huset i Cheddar staar tomt...i Weston er det folk,men ikke noen du kjenner, saavidt jeg vet da...)

Koering paa venstre side er det enste fornuftige!

Naa er jeg nysgjerrig...hva i allverden skal du i Bristol?

hvis du har tid til aa ta en tur til Weston,ta en sjekk paa hagen,vil du?...har en mistanke om at det ser ille ut.

Hvor skal du bo?

no problem! :)

men hvilken hage????????

Gjest Liza i London
Skrevet

no problem! :)

men hvilken hage????????

Hagen i Weston!

men herregud,drittunge, svar paa spoersmaalene mine dah.....hvorfor iallverden Bristol,av alle steder????????

Gjest Liza i London
Skrevet

Hagen i Weston!

men herregud,drittunge, svar paa spoersmaalene mine dah.....hvorfor iallverden Bristol,av alle steder????????

Maa legge meg naa, skal jobbe i morgen.

Men jeg skal sjekke evt svar her fra jobben,saann utpaa dagen etter morgenmoeter og visitter.

Skrevet

Hagen i Weston!

weston er jo langt unna!!! jeg kan jo ikke kjøre helt ned dit på venstre side! er du gal! passer hun ikke på hagen sin??? hun pleiet den da så omsorgsfullt? Ja, kort tur ned. Skal heller ta det på mail! jeg har så lyst til å innom glastonb. men jeg tror ikke jeg får tid :( nei, må gå å pakke! jeg savner pølsene allerede!!!!:)

Gjest Liza i London
Skrevet

weston er jo langt unna!!! jeg kan jo ikke kjøre helt ned dit på venstre side! er du gal! passer hun ikke på hagen sin??? hun pleiet den da så omsorgsfullt? Ja, kort tur ned. Skal heller ta det på mail! jeg har så lyst til å innom glastonb. men jeg tror ikke jeg får tid :( nei, må gå å pakke! jeg savner pølsene allerede!!!!:)

HVILKE poelser??

ENGELSKE poelser???

Har du smakstotter,eller hva?

Hjemme igjen naa?

Skrevet

HVILKE poelser??

ENGELSKE poelser???

Hjemme igjen naa?

Gode pølser!! nam!!

se til bloody hell å sjekk mailen!!

(vil du ha ost :) ??)

Skrevet

HVILKE poelser??

ENGELSKE poelser???

Hjemme igjen naa?

smakstotter? Totter?

?

Gjest Liza i London
Skrevet

Gode pølser!! nam!!

jada,masa...

*rusle til AOL*

Gjest Liza i London
Skrevet

Gode pølser!! nam!!

Varmt???

vet du ikke at det er kristetilstander her???

Ingen kommer seg paa jobb, minst 1 cm sno

HAr du faatt med deg at det skal feires bryllup hos naboen...jeg e'kke invitert. Vurderer gate crashing

ShitDiddelyDo
Skrevet

Varmt???

vet du ikke at det er kristetilstander her???

Ingen kommer seg paa jobb, minst 1 cm sno

HAr du faatt med deg at det skal feires bryllup hos naboen...jeg e'kke invitert. Vurderer gate crashing

Gatekræsjing?

Jeg ser for meg en stygg uke for forsikringsbransjen i England. Du som skal lukeparkere, og bella på venstre side av veien i leiebil. :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Gatekræsjing?

Jeg ser for meg en stygg uke for forsikringsbransjen i England. Du som skal lukeparkere, og bella på venstre side av veien i leiebil. :)

Ja,forsikringsselskapene sliter!

Og naa er det vintervaer,med 2 mm sno!

Saa det er tvilsomt om vi kommer paa jobb i morgen - heldigvis!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja,forsikringsselskapene sliter!

Og naa er det vintervaer,med 2 mm sno!

Saa det er tvilsomt om vi kommer paa jobb i morgen - heldigvis!

Dere i London er åpenbart litt som NSB. Er det under 0 grader stopper det helt opp!

Gjest Liza i London
Skrevet

Dere i London er åpenbart litt som NSB. Er det under 0 grader stopper det helt opp!

Ikke jeg!

jeg gir bare mer gass og har det goy

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke jeg!

jeg gir bare mer gass og har det goy

Det har jeg forstått, Liza. Det har jeg forstått. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...