thinkerbell Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 må kort tur til england! drar tilbake allerede på fredagmorgen, torsdag hvis jeg rekker. gi lyd om du våger/orker/har tid (velg selv!) å ta en kaffe med meg. klem! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Forsoekte et svar,men maskinen kraesjet. Naar kommer du? og hvor skal du overnatte? jeg kan kanskje klare torsdag etter arbeidstid,evt paa flyplassen,avhengig om du reiser fra Gatwick eller Heathrow. ( Stansted er for langt ute) Men om du overnatter i centrum natt til fredag er det jo lettere 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Forsoekte et svar,men maskinen kraesjet. Naar kommer du? og hvor skal du overnatte? jeg kan kanskje klare torsdag etter arbeidstid,evt paa flyplassen,avhengig om du reiser fra Gatwick eller Heathrow. ( Stansted er for langt ute) Men om du overnatter i centrum natt til fredag er det jo lettere hei! bristol!! holder på å finne hotell nå. jeg skal kjøre bil! hjelp!!!! klarer jeg å kjøre på venstre?? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 hei! bristol!! holder på å finne hotell nå. jeg skal kjøre bil! hjelp!!!! klarer jeg å kjøre på venstre?? BristoL???????? Hva i all verden skal du der? Det rekker jeg aldri i verden! (Selv om huset i Cheddar staar tomt...i Weston er det folk,men ikke noen du kjenner, saavidt jeg vet da...) Koering paa venstre side er det enste fornuftige! Naa er jeg nysgjerrig...hva i allverden skal du i Bristol? hvis du har tid til aa ta en tur til Weston,ta en sjekk paa hagen,vil du?...har en mistanke om at det ser ille ut. Hvor skal du bo? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 BristoL???????? Hva i all verden skal du der? Det rekker jeg aldri i verden! (Selv om huset i Cheddar staar tomt...i Weston er det folk,men ikke noen du kjenner, saavidt jeg vet da...) Koering paa venstre side er det enste fornuftige! Naa er jeg nysgjerrig...hva i allverden skal du i Bristol? hvis du har tid til aa ta en tur til Weston,ta en sjekk paa hagen,vil du?...har en mistanke om at det ser ille ut. Hvor skal du bo? no problem! men hvilken hage???????? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 no problem! men hvilken hage???????? Hagen i Weston! men herregud,drittunge, svar paa spoersmaalene mine dah.....hvorfor iallverden Bristol,av alle steder???????? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hagen i Weston! men herregud,drittunge, svar paa spoersmaalene mine dah.....hvorfor iallverden Bristol,av alle steder???????? Maa legge meg naa, skal jobbe i morgen. Men jeg skal sjekke evt svar her fra jobben,saann utpaa dagen etter morgenmoeter og visitter. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Hagen i Weston! men herregud,drittunge, svar paa spoersmaalene mine dah.....hvorfor iallverden Bristol,av alle steder???????? weston er jo langt unna!!! jeg kan jo ikke kjøre helt ned dit på venstre side! er du gal! passer hun ikke på hagen sin??? hun pleiet den da så omsorgsfullt? Ja, kort tur ned. Skal heller ta det på mail! jeg har så lyst til å innom glastonb. men jeg tror ikke jeg får tid nei, må gå å pakke! jeg savner pølsene allerede!!!! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 weston er jo langt unna!!! jeg kan jo ikke kjøre helt ned dit på venstre side! er du gal! passer hun ikke på hagen sin??? hun pleiet den da så omsorgsfullt? Ja, kort tur ned. Skal heller ta det på mail! jeg har så lyst til å innom glastonb. men jeg tror ikke jeg får tid nei, må gå å pakke! jeg savner pølsene allerede!!!! HVILKE poelser?? ENGELSKE poelser??? Har du smakstotter,eller hva? Hjemme igjen naa? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 HVILKE poelser?? ENGELSKE poelser??? Har du smakstotter,eller hva? Hjemme igjen naa? Gode pølser!! nam!! se til bloody hell å sjekk mailen!! (vil du ha ost ??) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 HVILKE poelser?? ENGELSKE poelser??? Har du smakstotter,eller hva? Hjemme igjen naa? smakstotter? Totter? ? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Gode pølser!! nam!! se til bloody hell å sjekk mailen!! (vil du ha ost ??) jada,masa... *rusle til AOL* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Gode pølser!! nam!! se til bloody hell å sjekk mailen!! (vil du ha ost ??) Varmt??? vet du ikke at det er kristetilstander her??? Ingen kommer seg paa jobb, minst 1 cm sno HAr du faatt med deg at det skal feires bryllup hos naboen...jeg e'kke invitert. Vurderer gate crashing 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Varmt??? vet du ikke at det er kristetilstander her??? Ingen kommer seg paa jobb, minst 1 cm sno HAr du faatt med deg at det skal feires bryllup hos naboen...jeg e'kke invitert. Vurderer gate crashing Gatekræsjing? Jeg ser for meg en stygg uke for forsikringsbransjen i England. Du som skal lukeparkere, og bella på venstre side av veien i leiebil. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Gatekræsjing? Jeg ser for meg en stygg uke for forsikringsbransjen i England. Du som skal lukeparkere, og bella på venstre side av veien i leiebil. Ja,forsikringsselskapene sliter! Og naa er det vintervaer,med 2 mm sno! Saa det er tvilsomt om vi kommer paa jobb i morgen - heldigvis! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ja,forsikringsselskapene sliter! Og naa er det vintervaer,med 2 mm sno! Saa det er tvilsomt om vi kommer paa jobb i morgen - heldigvis! Dere i London er åpenbart litt som NSB. Er det under 0 grader stopper det helt opp! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Dere i London er åpenbart litt som NSB. Er det under 0 grader stopper det helt opp! Ikke jeg! jeg gir bare mer gass og har det goy 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Ikke jeg! jeg gir bare mer gass og har det goy Det har jeg forstått, Liza. Det har jeg forstått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.