Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. De vanlige strofene om at det blir så mye bedre etter hvert, funker nok dårlig nå. For selv om det blir bedre er det naturligvis et helvete når det står på som verst. Spesielt når det ikke er følelsene som er skyld i bruddet. Da er det ekstra ille og det leges smertefullt sent. I know.

Jeg har få gode råd utover det vanlige. vær sammen med venninner, gjør ting, ikke mur deg inne, snakk ut om det, grin, få det ut av systemet.

Det kan også være et triks (uansett hvor utrolig vondt det høres ut og hvor sinnssykt vanskelig det kan være å gjennomføre) å holde deg unna han. Bryte kontakten. For du kommer aldri over han hvis dere forsøker dere som venner og ser hverandre, snakker i telefon, sender sms, chatter på nettet, osv.

Lykke til, i hvert fall!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174355-tr%C3%B8st/#findComment-1155727
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...