Gå til innhold

Selvbruningskrem i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lalala1365380457

Jeg har også den til Dior, men jeg synes ikke den er så fin jeg, jeg får nesten alltid skjolder med den.

bruker du bare tynt lag, og påfører fuktighetskrem i ansiktet først?

er sikkert veldig forskjellig fra folk til folk da kanskje.. ;)

Gjest papirtiger

Jeg bruker Fake it fra body shop. Den vant tv2 hjelper deg testen for et år siden. Den fungerer veldig bra på min hud! Vær nøye med å smøre godt over alt! Fjern død hud dagen før.

Har også Fake it, og liker den veldig godt.

Men har du kremen for ansiktet? Eller bruker du den vanlige i ansiktet også?

Lurer på om det er stor forskjell på de kremene..

Annonse

Gjest bland med....

Har også Fake it, og liker den veldig godt.

Men har du kremen for ansiktet? Eller bruker du den vanlige i ansiktet også?

Lurer på om det er stor forskjell på de kremene..

Jeg har bare den for kroppen. Jeg spurte om hva som var forskjellen, og det var bare mer fuktighetskrem i den for ansiktet. Hun som jobbet der mente det var like bra å blande den jeg har med 50% ansiktskrem. Det har jeg hatt bra resultat med. Har også prøvd uten å blande med krem. Da blir jeg brunere, og det er da enda viktigere å ha det jevnt påført.

Gjest papirtiger

Jeg har bare den for kroppen. Jeg spurte om hva som var forskjellen, og det var bare mer fuktighetskrem i den for ansiktet. Hun som jobbet der mente det var like bra å blande den jeg har med 50% ansiktskrem. Det har jeg hatt bra resultat med. Har også prøvd uten å blande med krem. Da blir jeg brunere, og det er da enda viktigere å ha det jevnt påført.

Okey, kjekt å vite :)

bruker du bare tynt lag, og påfører fuktighetskrem i ansiktet først?

er sikkert veldig forskjellig fra folk til folk da kanskje.. ;)

Yupp bruker bare et tynt lag, men når sant skal sies har jeg bare prøvd å bruke den en gang til ansiktet. Men jeg bruker den til resten av kroppen og da er den veldig fin. Foretrekker selvbrunings servieter i ansiktet. Eller så tar jeg sol :)

lalala1365380457

Yupp bruker bare et tynt lag, men når sant skal sies har jeg bare prøvd å bruke den en gang til ansiktet. Men jeg bruker den til resten av kroppen og da er den veldig fin. Foretrekker selvbrunings servieter i ansiktet. Eller så tar jeg sol :)

prøvde å holde meg unna solarium nå i vinter jeg (brukte selbruningskremen i ansiktet med jevne mellomrom)...helt til jeg oppdaga at jeg var så blek på brystkassen og ellers på kroppen at det var nesten blåskjær...så ble det solarium på meg og, hehe ;)

(har ikke tålmodighet til å smøre hele kroppen med selvbruningskrem)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...