Gå til innhold

Hei alle sammen!!


lonelygirl

Anbefalte innlegg

Ville bare gi et livstegn jeg...si at jeg i alle fall lever, og blir tatt vare på!!

Savner dere alle utrolig masse...dere aner ikke.....har heldighvis tilgang på nettet hver ukedag..det er deilig, så da kan jeg lixåm følge litt med her på forumet!

Når det gjelder tidligere innlegg og at forumet ikke er til hjelp, synes jeg er helt feil...jeg får utrolig mye støtte og hjelp her inne, og som jeg har prøvd tidliger, er å få opp stemningen til det positive!!

Jeg synes det ble litt bedre, men klart- det er fremdeles mye negativt her inne.

Hva om alle tok seg litt i nakkren og skriver mindre destruktive innlegg her?

Vi kan alle gjøre noe for å få et bedre "møtested" for oss som sliter medf sf.

Samtidig vil jeg si at det går faktisk badre på matfronten!!

Kommer nok ikke hjem på en stund...

Men er veldig glad i dere alle!!

Klemmer dere - spesielt trillian, camilla, zera, svak, engelen, Nedia, atiram (som jg ikke har sett her på lenge), kozy, og alle dere andre!!!

Jeg tenker på dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille tulla

hei vennen..

håper d går bra med dg!

er selv hjemme en tur hos mamma i dag..trives ikke så veldig godt der j er nå,men men..må nok prøve mer!

ønsker dg lykke til vennen! du klarer dette vet du!!!=)

kjempeglad i dg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engelen

Kjære Lonlygirl!

Flott at det går bedre med deg!! Har tenkt masse på deg. Smør deg selv med tålmodighet, så klarer du dette her!

Bare du ønsker sterkt nok! Flott at du har komt så langt du er:)

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen..

håper d går bra med dg!

er selv hjemme en tur hos mamma i dag..trives ikke så veldig godt der j er nå,men men..må nok prøve mer!

ønsker dg lykke til vennen! du klarer dette vet du!!!=)

kjempeglad i dg..

[....]

tenker mye på deg..

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...