Kundera1365380819 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Kjøpt eggeløsnings test og det kom ut positiv 3 dager siden(13-14). etterpå linjene begynt å bli svakere(15,16). Hva betyr det? at jeg har ikke eggeløsning? Tatt piller for 1 og halvt år.Når er det bra å ha sex for å få barn? 0 Siter
simane Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Man bør iallefall ha sex når testen slår positivt ut. Så vidt jeg har skjønt slår den positivt ut 1-2 dager før forventet eggløsning. Sædcellene kan overleve i inntil 5 døgn i kvinnen, så det lønner seg å ha sex 2-3 dager før forventet eggløsning. Dersom man har regelmessig mens 28 dagers syklus kan man regne med å ha eggløsning på dag 14-15. Da bør man ha samleie på dag 11-12 og dag 14-15 ca. Les mer om dette i forumet "vil bli gravid". Der er det mange i din situasjon. Ellers er dette en kjempefin side: www.pernille.info Lykke til!! 0 Siter
Kundera1365380819 Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Man bør iallefall ha sex når testen slår positivt ut. Så vidt jeg har skjønt slår den positivt ut 1-2 dager før forventet eggløsning. Sædcellene kan overleve i inntil 5 døgn i kvinnen, så det lønner seg å ha sex 2-3 dager før forventet eggløsning. Dersom man har regelmessig mens 28 dagers syklus kan man regne med å ha eggløsning på dag 14-15. Da bør man ha samleie på dag 11-12 og dag 14-15 ca. Les mer om dette i forumet "vil bli gravid". Der er det mange i din situasjon. Ellers er dette en kjempefin side: www.pernille.info Lykke til!! Hei! Takk for svar:). Fikk mensen på 8.mars.Hadde eggeløsning 21,22,23 mars,og passet på at jeg har samleie de dagene:))) Kjøper ikke lenger EL test, istedenfor kjekker jeg slimet, når jeg føler stikkinger i mage.Og i går hadde jeg kjempevondt.Men, det får vi se:). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.