Gå til innhold

Aurorix


sveinT

Anbefalte innlegg

Hei.Har gått på Aurorix i 3 mnd. nå, med meget god effekt. Begynte med 150 mg morgen og 150 kveld. Økte etter 1 mnd. til 300 mg morgen og 300 kveld. Livet har fått en ny mening igjen. Men problemet er dessverre at jeg har noen bivirkninger som ikke forsvinner og som er plagsomme. Vel, de første 14 dagene hadde jeg kvalme. Det forsvant. Problemet er at jeg verker mye i og rundt nyrene nesten hele tiden - altså på hver side av ryggen. Hadde disse symtomene når jeg gikk på 300 mg også, men plagene økte etter jeg begynte på 600 mg. Har ikke hatte dette før, så jeg mistenker Aurorix å stå bak dette. I tilegg har jeg fått sprengte blodkar i øyene til stadighet. Det hadde jeg heller ikke før jeg startet med Aurorix. Til slutt vil jeg nevne tørr hud som jeg i også har fått. Dette er veldig synd, så lenge Aurorix virker så godt. Har du hørt om dette som bivirkning før og evn. hva gjør jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...