Gå til innhold

Slutt med krangling!

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Vi vil oppfordre våre brukere til å slutte med den form for krangling som har foregått på diverse fora de siste dagene.

Hver enkelt får ta ansvar for sitt bidrag til det negative miljøet dette medfører, og slutte med å være så opptatt av hvem som står bak innlegg.

Gjest tror jeg da
Skrevet

Må da kunne diskutere da, det blir jo utrolig kjipt å bare skulle jatte med?

Skrevet

Hehe, takk for at du poengterer dette. Begynte å bli litt lei av diskusjonen selv.

Så det er egentlig bra at du slettet innleggene i den tråden, så slipper vi å se på den mer!:)

Skrevet

Må da kunne diskutere da, det blir jo utrolig kjipt å bare skulle jatte med?

Vi kranglet vel egentlig ikke, bare uenige?

Det må man kunne være uten å bli uvenner? :)

Men Webmaster ble vel lei av at vi tok opp hele plassen i det forumet- var jo knapt plass til andre der, hehe:)

Kanskje vi møtes til en annen diskusjon om et annet tema senere:)

Friends? :)

Skrevet

...når f.eks Mary Poppins diskuterer seg blå uten å få gjennom et eneste argument, kan det være på tide å hjelpe henne ut av klemma ved å hinte om at det er en kjent provokatør hun har fått etter seg.

Skrevet

...når f.eks Mary Poppins diskuterer seg blå uten å få gjennom et eneste argument, kan det være på tide å hjelpe henne ut av klemma ved å hinte om at det er en kjent provokatør hun har fått etter seg.

Mary Poppins har altså ikke IQ nok til å trekke seg ut av en diskusjon selv?

Skrevet

Hvilken krangel er det snakk om?

Gjest var ikke med
Skrevet

Vi kranglet vel egentlig ikke, bare uenige?

Det må man kunne være uten å bli uvenner? :)

Men Webmaster ble vel lei av at vi tok opp hele plassen i det forumet- var jo knapt plass til andre der, hehe:)

Kanskje vi møtes til en annen diskusjon om et annet tema senere:)

Friends? :)

Hva ble egentlig diskutert da?

Skrevet

" og slutte med å være så opptatt av hvem som står bak innlegg."

Det hjelper jo ikke akkurat at webmaster selv går inn i tråder og og poengterer at noen skriver med andre nick. Da får man jo automatisk fokus på hvem som står bak innleggene. Kanskje dere heller skulle laget en teknisk sperre sånn at samme bruker bare kan bruke ett nick i en tråd.

Skrevet

" og slutte med å være så opptatt av hvem som står bak innlegg."

Det hjelper jo ikke akkurat at webmaster selv går inn i tråder og og poengterer at noen skriver med andre nick. Da får man jo automatisk fokus på hvem som står bak innleggene. Kanskje dere heller skulle laget en teknisk sperre sånn at samme bruker bare kan bruke ett nick i en tråd.

Hva har det å si da? Hvis en ikke liker innholdet i en tråd, eller føler det er userisøt så er det faktisk bare å holde seg unna.

skorpionfisken
Skrevet

OK, som en av debattantene skal jeg prøve å skjerpe meg og prøve å ikke la meg rive med så mye.

Greit med litt korrigering fra en våken Webmaster.

Skrevet

OK, som en av debattantene skal jeg prøve å skjerpe meg og prøve å ikke la meg rive med så mye.

Greit med litt korrigering fra en våken Webmaster.

Skal webmaster få all æra her?;o)

Gjest lilletann
Skrevet

Hvilken ære?

skorpionfisken
Skrevet

Oupps.

I dag er jeg gavmild med ærevære.

En rose overrekkes herved til Lurveline...

c',)

Skrevet

Hva har det å si da? Hvis en ikke liker innholdet i en tråd, eller føler det er userisøt så er det faktisk bare å holde seg unna.

Ja, det er det jeg gjør, og har ingen problemer med det. Men det er jo tydeligvis et problem for webmaster :)

Skrevet

Oupps.

I dag er jeg gavmild med ærevære.

En rose overrekkes herved til Lurveline...

c',)

For hva?

skorpionfisken
Skrevet

For hva?

Vetikke?

Hun fortjener det heeelt sikkert C',)

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Har jeg kranglet forresten ;o)

Skrevet

Hvor? Hvor? *vil krangle*

:-)

For sent, alt er slettet.

Men du kan jo alltids åpne for en ny krangletråd selv;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...