Gå til innhold

Slutt med krangling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, har jeg gått glipp av en skikkelig krangel, nå....

Ergelig, altså! ;-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

For sent, alt er slettet.

Men du kan jo alltids åpne for en ny krangletråd selv;o)

:-(

*brette pent ned ermene igjen*

Skrevet

Mary Poppins har altså ikke IQ nok til å trekke seg ut av en diskusjon selv?

Nå var det deg diskuterte med her om dagen, jeg var ikke klar over at du bare var ute etter å provosere, så lenge på dol har jeg ikke vært og tar derfor de fleset slike innlegg seriøst. Skal tenke meg om neste gang. Og hvertfal aldri svare deg igjen.

Skrevet

...når f.eks Mary Poppins diskuterer seg blå uten å få gjennom et eneste argument, kan det være på tide å hjelpe henne ut av klemma ved å hinte om at det er en kjent provokatør hun har fått etter seg.

Jeg synes det var fint at dere fortalte meg det, ellers hadde jeg vel diskutert enda.

Når noen skriver et seriøst innlegg kan jeg bare ikke fatte hvorfor noen bare skal skrive der for å provosere, jeg er vel alt for godtroende. Må slutte å være det fra nå av :)

Skrevet

Har ikke du nvent tidligere at det ikke er lov til å bruke flere nick under et innlegg? Hvorfor sier du ikke ifra? Det var jo ganske tydelig at i den tråden du snakker om så var det en person som gjorde det. Selv i denne tråden er det en person som bruker 2 nick.

Skrevet

Har ikke du nvent tidligere at det ikke er lov til å bruke flere nick under et innlegg? Hvorfor sier du ikke ifra? Det var jo ganske tydelig at i den tråden du snakker om så var det en person som gjorde det. Selv i denne tråden er det en person som bruker 2 nick.

Jeg tror det er 3, hehe.

Skrevet

Det er selvsagt greit, men du oppfordret oss jo for en god stund siden til å ignorere innlegg fra maiken76.

(Eller gjelder ikke denne oppfordringen lenger?)

Og senere har hun fått påpakning fordi hun bruker flere nick i samme tråd.

Når det gjelder det første, er det ikke så lett å ignorere en bruker som skjuler seg under diverse andre provisoriske nick. Er det ikke da naturlig at de som oppdager hvem det er, sier fra til andre, slik at det blir mulig å ignorere innleggene ?

Og det samme når det er helt tydelig at samme person bruker flere nick i samme tråd, er det ikke greit å gjøre oppmerksom på dette ?

Skrevet

Jepp, og så vi to;o)

Riktig.

Hesp, hesp. (Dette er den nye latteren min).

Skrevet

Det er selvsagt greit, men du oppfordret oss jo for en god stund siden til å ignorere innlegg fra maiken76.

Når det gjelder det første, er det ikke så lett å ignorere en bruker som skjuler seg under diverse andre provisoriske nick. Er det ikke da naturlig at de som oppdager hvem det er, sier fra til andre, slik at det blir mulig å ignorere innleggene ?

Og det samme når det er helt tydelig at samme person bruker flere nick i samme tråd, er det ikke greit å gjøre oppmerksom på dette ?

så enig!!

*skriver under på dette*

Skrevet

Jeg synes det var fint at dere fortalte meg det, ellers hadde jeg vel diskutert enda.

Når noen skriver et seriøst innlegg kan jeg bare ikke fatte hvorfor noen bare skal skrive der for å provosere, jeg er vel alt for godtroende. Må slutte å være det fra nå av :)

Hun er i denne tråden også. Med opptil flere nick...

Skrevet

Hun er i denne tråden også. Med opptil flere nick...

Ja jeg ser det, har skrevet det til webbis lenger opp i tråden her.

Jeg synes det er rart webbis ikke slår hardere ned på det, isteden for å kjefte på oss om at vi ikke skal være så opptatt av an andre nick. Jeg hadde ikke vært opptatt av andre nick hvis alle var noenlunde seriøse her, men når folk driver med slik tullball som vedkommende gjør så synes jeg det er fint at vi tar det opp.

Skrevet

Ja jeg ser det, har skrevet det til webbis lenger opp i tråden her.

Jeg synes det er rart webbis ikke slår hardere ned på det, isteden for å kjefte på oss om at vi ikke skal være så opptatt av an andre nick. Jeg hadde ikke vært opptatt av andre nick hvis alle var noenlunde seriøse her, men når folk driver med slik tullball som vedkommende gjør så synes jeg det er fint at vi tar det opp.

Er nok ikke så mye de kan gjøre. utestengelse medfører ikke annet enn at vedkommende kan lage seg en ny e-postadresse for innlogging, og *vips*.

Dessuten er det ikke mange som holder på sånn, og dermed går heller oppfordringen til oss vettuge folk om å la være å svare. Ikke alltid jeg klarer å la være å slenge med leppa til henne da, men.. ;-)

Gjest Moderator
Skrevet

Vi ber alltid våre brukere om å ignorere innlegg skrevet for å provosere andre. Dersom man benytter anledningen til å krangle i slike situasjoner, så ender det opp med endeløse tråder hvor man i all hovedsak slenger dritt til hverandre - og vi ønsker ikke at doktoronline skal brukes til denne type krangling.

Dersom man er overbevist om at innlegg er skrevet kun for å provosere, så kan man selvfølgelig si det - men det bør sies på en ok måte da slike antagelser ofte viser seg å være feil. Det er heller ikke nødvendig å gjenta sine spekulasjoner om og om igjen.

Vi har flere brukere som skriver innlegg for å provosere andre, og antagelsene om at en bestemt bruker har skrevet et innlegg stemmer ofte ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...