Gjest å takke eller ikke takke Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 jeg hadde en operasjon for noen uker siden. En nabo som også er en veninne av moren min hadde veldig lyst til å gi meg noe. jeg hadde på forhånd sagt at jeg ikke ønsket blomster og at presang ikke var nødvendig, men da jeg likevel fikk jeg gave av henne så hadde jeg jo lyst til å takke for den. etter flere forsøk på å få tak i henne hjem så ringte jeg henne på mobilen og da virket hun rett og slett litt irritert på meg fordi jeg hadde gjort så store anstrengelser med å få tak i henne. Hun mente at det ikke var nødvendig å ringe henne, fordi hun så at jeg hadde forsøkt å ringe henne hjem og det var vel nok i seg selv. burde jeg latt være å takke for cd'en hun ha meg? 0 Siter
Gjest qvader Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 herregud hva folk lurer på, hvorfor lage noe problem ut av det? Slutt å analysere hver eneste liten detalj i livet. Snnaynligvis var det bare en måte å si at det var da ikke noe, bare en liten gave. Kanskje passet det ikke så godt å få tlf på mobilen akkurat da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Noen har vansker med å ta imot et takk vet du. Hun er sikkert en slik. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 herregud hva folk lurer på, hvorfor lage noe problem ut av det? Slutt å analysere hver eneste liten detalj i livet. Snnaynligvis var det bare en måte å si at det var da ikke noe, bare en liten gave. Kanskje passet det ikke så godt å få tlf på mobilen akkurat da. Lite å gjøre på laboratoriet i dag? 0 Siter
Gjest qvader Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Lite å gjøre på laboratoriet i dag? Hva behager? 0 Siter
lurulf Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det er alminnelig høflighet å takke for gaver man får. Så du gjorde riktig. Ikke la reaksjonen hennes føre til at du kvir deg for å takke en annen gang... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Merkelig kjerring. Ikke ta deg nær av hennes surmagethet. Sikkert bare for lenge siden hun har fått seg en skikkelig omgang i halmen.... :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Lite å gjøre på laboratoriet i dag? Se på han stakarn her da: http://www.zpp.pl/zpp/humor/hotdog.jpg ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.