Gå til innhold

Naboen ble irritert fordi jeg takket for en presang

Anbefalte innlegg

Gjest å takke eller ikke takke
Skrevet

jeg hadde en operasjon for noen uker siden. En nabo som også er en veninne av moren min hadde veldig lyst til å gi meg noe. jeg hadde på forhånd sagt at jeg ikke ønsket blomster og at presang ikke var nødvendig, men da jeg likevel fikk jeg gave av henne så hadde jeg jo lyst til å takke for den.

etter flere forsøk på å få tak i henne hjem så ringte jeg henne på mobilen og da virket hun rett og slett litt irritert på meg fordi jeg hadde gjort så store anstrengelser med å få tak i henne. Hun mente at det ikke var nødvendig å ringe henne, fordi hun så at jeg hadde forsøkt å ringe henne hjem og det var vel nok i seg selv.

burde jeg latt være å takke for cd'en hun ha meg?

Skrevet

herregud hva folk lurer på, hvorfor lage noe problem ut av det?

Slutt å analysere hver eneste liten detalj i livet. Snnaynligvis var det bare en måte å si at det var da ikke noe, bare en liten gave. Kanskje passet det ikke så godt å få tlf på mobilen akkurat da.

Skrevet

Noen har vansker med å ta imot et takk vet du. Hun er sikkert en slik.

Skrevet

herregud hva folk lurer på, hvorfor lage noe problem ut av det?

Slutt å analysere hver eneste liten detalj i livet. Snnaynligvis var det bare en måte å si at det var da ikke noe, bare en liten gave. Kanskje passet det ikke så godt å få tlf på mobilen akkurat da.

Lite å gjøre på laboratoriet i dag?

Skrevet

Det er alminnelig høflighet å takke for gaver man får. Så du gjorde riktig.

Ikke la reaksjonen hennes føre til at du kvir deg for å takke en annen gang...

Ørkenvandreren
Skrevet

Merkelig kjerring. Ikke ta deg nær av hennes surmagethet. Sikkert bare for lenge siden hun har fått seg en skikkelig omgang i halmen.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...