Gå til innhold

hvordan slette brukerne til windows messenger?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke god på pc
Skrevet

Når jeg åpner messenger og skal logge meg på, så er det en rullgardin meny med flere brukernavn/mailadresser? Hvodan sletter jeg disse sånn at de ikke er synlige og mulige å velge???

Skrevet

Jeg er ute på litt tynn is nå, men jeg mener at Windows Messenger bruker brukerne den finne i ditt epostprogram, Outlook (eller Outlook Expres). Derfor tror jeg eneste mulighet er å slette brukerne du ikke ønsker i Windows Messenger fra Outlook. Vet at det er en dårlig løsning, men sånn er det bare med Microsoft; de skal knytte alle mulige program sammen og det blir da kaos etter hvert. Jeg ville nok avinstallert Windows Messenger og heller benyttet MSN-Messenger (eller et annet alternativ).

Gjest litt klokere nå
Skrevet

Jeg er ute på litt tynn is nå, men jeg mener at Windows Messenger bruker brukerne den finne i ditt epostprogram, Outlook (eller Outlook Expres). Derfor tror jeg eneste mulighet er å slette brukerne du ikke ønsker i Windows Messenger fra Outlook. Vet at det er en dårlig løsning, men sånn er det bare med Microsoft; de skal knytte alle mulige program sammen og det blir da kaos etter hvert. Jeg ville nok avinstallert Windows Messenger og heller benyttet MSN-Messenger (eller et annet alternativ).

Feil. Kontrollpanel, brukerkontoer, så kunne jeg slette.

Skrevet

Feil. Kontrollpanel, brukerkontoer, så kunne jeg slette.

Feil. Det er jo der brukerkontoene for din PC er! - Disse har da ingenting med Windows Messenger å gjøre, men derimot brukere i Windows XP!

Gjest jeg ble klokere
Skrevet

Feil. Det er jo der brukerkontoene for din PC er! - Disse har da ingenting med Windows Messenger å gjøre, men derimot brukere i Windows XP!

Nei, det er ikke feil. Jeg har akkurat gjort det på den måten, så det vet jeg nok best. Jeg har windows messenger og xp, ja. Det er på jobbmaskinen min og som sagt: jeg gjorde det på den måten og de er borte.

Gjest jeg ble klokere
Skrevet

Jeg skrev jo: ...skal logge meg på, så er det en rullgardin meny med flere brukernavn... Altså brukerne på maskinen.

Skrevet

Nei, det er ikke feil. Jeg har akkurat gjort det på den måten, så det vet jeg nok best. Jeg har windows messenger og xp, ja. Det er på jobbmaskinen min og som sagt: jeg gjorde det på den måten og de er borte.

Jaja, du får se det selv, men brukerkontoene i kontrollpanelet har ingenting med Windows Messenger å gjøre.

Det eneste som KAN ha skjedd er at du har fjernet en bruker som hadde ørten epostadresser som gjorde at disse kom frem i Windows Messenger. Når du så slettet denne brukeren så forsvant også Windows Messenger brukerne. Meg som sagt Windows Messenger har ikke noe med WinXP brukerne å gjøre.

Gjest litt klokere nå
Skrevet

Jaja, du får se det selv, men brukerkontoene i kontrollpanelet har ingenting med Windows Messenger å gjøre.

Det eneste som KAN ha skjedd er at du har fjernet en bruker som hadde ørten epostadresser som gjorde at disse kom frem i Windows Messenger. Når du så slettet denne brukeren så forsvant også Windows Messenger brukerne. Meg som sagt Windows Messenger har ikke noe med WinXP brukerne å gjøre.

Jeg har sett det selv og jeg har slettet de. Det er jo ikke noe mer å diskutere. De er borte og det eneste jeg har gjort er å slette brukerkontoene via kontrollpanelet. Når man skal logge på windows messenger nå, så er det ingen brukere å velge. Det var det jeg var ute etter. Ikke sikkert du skjønner hva jegn mener, men jeg vet hva jeg har gjort og hva resultatet ble.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...