Gå til innhold

Ny melding til alle.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Du må gjerne framstille meg som elendig i senga inne på sexforumet. Homsebeskyldninger og den slags banaliteter er også bare kos.

For øvrig var det bare meningen å komme med et godt råd her, ikke å kritisere nickvalget ditt.

"For øvrig var det bare meningen å komme med et godt råd her, ikke å kritisere nickvalget ditt"

Da synes jeg du kan formulere deg annerledes.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

7

• Carina82

5

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

"For øvrig var det bare meningen å komme med et godt råd her, ikke å kritisere nickvalget ditt"

Da synes jeg du kan formulere deg annerledes.

Dessuten synes jeg godt du kan snakke for deg selv.

Når du sier vi gjør ditt og vi gjør datt,så prøver du å gi inntrykk av at du snakker for alle her. Det gjør du selvsagt ikke.

Meningene dine blir like verdifulle, om du kan stå for dem ene og alene.

Gjest Lur, du!

Når du sier vi gjør ditt og vi gjør datt,så prøver du å gi inntrykk av at du snakker for alle her. Det gjør du selvsagt ikke.

Jeg synes du sier så frytelig mye lurt i dine lure innlegg.

ShitDiddelyDo

Jeg forstår ikke hva du forsøker å si.

Annonse

Gjest KariKruskakli

Seriøst. Forklar!

Jeg forsto ikke hva du mente med at jeg skrev "vi" og "oss" og ikke selv står for det jeg skriver.

Jeg står da for hvert eneste ord jeg skriver, og forsøker heller ikke å gi inntrykk av noe annet.

Men du trenger ikke å dra med deg alle andre, for å poengtere hva du mener.

Puh, jeg orker ikke mer diskusjon om dette.

ShitDiddelyDo

Men du trenger ikke å dra med deg alle andre, for å poengtere hva du mener.

Puh, jeg orker ikke mer diskusjon om dette.

Vi kan godt avslutte diskujonen, men jeg kan ikke se at jeg har nevnt et eneste annet nick her. Det er derfor jeg ikke helt forstår.

Gjest KariKruskakli

Vi kan godt avslutte diskujonen, men jeg kan ikke se at jeg har nevnt et eneste annet nick her. Det er derfor jeg ikke helt forstår.

Nei du har ikke nevnt et eneste annet nick heller.

Jeg har problemer med å skjønne hvorfor du ikke forstår hva jeg sier.

Formulerer jeg meg virkelig så dårlig? Grubler på hvordan jeg skal forklare, men jeg skal gjøre et nytt forsøk.

Du skriver:Ikke? Det gjør ikke vi heller.

Videre skriver du:"Det ville ikke de fleste andre gjort heller. Vi leser ikke nickene, vi registrerer dem bare i øyekroken"

Du bruker hele tid VI.

Det er jo en kjent hersjeteknikk.

Må poengtere at det er flere enn deg liksom. Akkurat som det du sier blir viktigere da.

Gjest ShitDiddlayDo

Nei du har ikke nevnt et eneste annet nick heller.

Jeg har problemer med å skjønne hvorfor du ikke forstår hva jeg sier.

Formulerer jeg meg virkelig så dårlig? Grubler på hvordan jeg skal forklare, men jeg skal gjøre et nytt forsøk.

Du skriver:Ikke? Det gjør ikke vi heller.

Videre skriver du:"Det ville ikke de fleste andre gjort heller. Vi leser ikke nickene, vi registrerer dem bare i øyekroken"

Du bruker hele tid VI.

Det er jo en kjent hersjeteknikk.

Må poengtere at det er flere enn deg liksom. Akkurat som det du sier blir viktigere da.

Åja, den kan jeg forstå. Selv om jeg ikke mente det sånn.

Jeg burde skrevet: Jeg tror ikke de fleste leser nickene. Jeg tror de registrerer dem i øyekroken. Derfor er det ingen som ser om det mangler en i, om i'en egentlig er en l, om en l er borte, eller lignende.

På samme måte vil ikke folk flest uten videre registrere det dersom jeg plutselig skifter nick til:

Gjest KariKruskakli

Åja, den kan jeg forstå. Selv om jeg ikke mente det sånn.

Jeg burde skrevet: Jeg tror ikke de fleste leser nickene. Jeg tror de registrerer dem i øyekroken. Derfor er det ingen som ser om det mangler en i, om i'en egentlig er en l, om en l er borte, eller lignende.

På samme måte vil ikke folk flest uten videre registrere det dersom jeg plutselig skifter nick til:

En slik liten endring, kan gjøre stor forskjell ja.

Du virker faktisk mye mer seriøs da.

Videre må jeg jo si at det var nettopp at ingen andre skulle se at det sto l isteden for i, jeg var redd for.

Ikke noe gøy hvis folk skulle utgi seg for å være pedofil under nicket KarIKruskali, og folk trodde det var meg.

Det må da du skjønne?

ShitDiddelyDo

En slik liten endring, kan gjøre stor forskjell ja.

Du virker faktisk mye mer seriøs da.

Videre må jeg jo si at det var nettopp at ingen andre skulle se at det sto l isteden for i, jeg var redd for.

Ikke noe gøy hvis folk skulle utgi seg for å være pedofil under nicket KarIKruskali, og folk trodde det var meg.

Det må da du skjønne?

Ja, det er det jeg forstår, og derfor jeg ville rådet deg til å velge et nick det er litt vanskeligere å kødde med.

For jeg så ikke engang hva du hadde forandret på i eksempelet ditt i forrige innlegg.

Et enklere nick å kødde med enn det du har finnes jo ikke.

Annonse

Gjest KariKruskakli

Ja, det er det jeg forstår, og derfor jeg ville rådet deg til å velge et nick det er litt vanskeligere å kødde med.

For jeg så ikke engang hva du hadde forandret på i eksempelet ditt i forrige innlegg.

Et enklere nick å kødde med enn det du har finnes jo ikke.

Ja, og det var da jeg sa til deg at alle nick kan forvandles. Ditt også.

Da sier du at i motsetning til meg ville du ikke bry deg om noen køddet med nicket ditt.

Og så innrømmer du lenger ned at det var guffent for deg når noen utga seg for å være pedofil under "ditt" nick.

Da blir jeg bare mer og mer forvirret.

ShitDiddelyDo

Ja, og det var da jeg sa til deg at alle nick kan forvandles. Ditt også.

Da sier du at i motsetning til meg ville du ikke bry deg om noen køddet med nicket ditt.

Og så innrømmer du lenger ned at det var guffent for deg når noen utga seg for å være pedofil under "ditt" nick.

Da blir jeg bare mer og mer forvirret.

Men se på nicket ditt. Det består av svært få bokstaver. Bokstaver som gjentas gang på gang.

Det er umulig å skrive nicket ditt med mindre man øver. Altså er det umulig for meg, og helt sikkert for folk flest, å legge merke til når noen kødder med deg.

Mitt nick er ikke like enkelt å kødde med, men gjør de det er det greit. Selv om jeg selvsagt sier fra der og da dersom personen skriver noe forrykt.

Men uansett: Dette er jo ikke noe jeg har noe med, men det var du som uroet deg over at noen tullet med deg.

Da var bare mitt gode råd, siden du vel holder på å skifte nick for tiden uansett (mener du skrev det under?).

Kall deg heller AAA eller noe sånt. Veldig enkelt. :)

Gjest KariKruskakli

Men se på nicket ditt. Det består av svært få bokstaver. Bokstaver som gjentas gang på gang.

Det er umulig å skrive nicket ditt med mindre man øver. Altså er det umulig for meg, og helt sikkert for folk flest, å legge merke til når noen kødder med deg.

Mitt nick er ikke like enkelt å kødde med, men gjør de det er det greit. Selv om jeg selvsagt sier fra der og da dersom personen skriver noe forrykt.

Men uansett: Dette er jo ikke noe jeg har noe med, men det var du som uroet deg over at noen tullet med deg.

Da var bare mitt gode råd, siden du vel holder på å skifte nick for tiden uansett (mener du skrev det under?).

Kall deg heller AAA eller noe sånt. Veldig enkelt. :)

"Mitt nick er ikke like enkelt å kødde med, men gjør de det er det greit"

Nå er du morsom.

For det første: Ditt nick er akkurat like enkelt å kødde med.

For det andre: Jeg tror ikke et øyeblikk på at det er greit for deg.

ShitDiddelyDo

"Mitt nick er ikke like enkelt å kødde med, men gjør de det er det greit"

Nå er du morsom.

For det første: Ditt nick er akkurat like enkelt å kødde med.

For det andre: Jeg tror ikke et øyeblikk på at det er greit for deg.

Selvsagt er det greit for meg. Det er jo bare å svare idioten som kødder selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...