Gå til innhold

Ny melding til alle.

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Desuten er jeg jo ikke her til alle døgnets tider, selv om det kan virke slik.

Det kan se sånn ut hvis man skriver et par innlegg på ettermiddagen, et om morgenen, et par-tre stykker før man legger seg, osv.

Tror ikke folk tror du sitter her hele dagen.

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg har sitti ved pc'en nå i noen timer. Dog egentlig ikke for å skrive her.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

7

• Carina82

5

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Det kan se sånn ut hvis man skriver et par innlegg på ettermiddagen, et om morgenen, et par-tre stykker før man legger seg, osv.

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg har sitti ved pc'en nå i noen timer. Dog egentlig ikke for å skrive her.

Jeg vet grunnen til at du har sittet her i hele kveld! Du har ventet på virus fra meg!!! Eller??

Gjest KariKruskakli

Jeg også. Med noen avbrudd da.

Annonse

Ja jeg har rotet mye med nicket selv,uten å tenke over det. Det gjorde jeg først i dag, da noen utga seg for å være meg.

Men nå er det i orden håper jeg.

Det var da ingen som ga seg ut for å være deg. Du ble gjort oppmerksom på at nicket ditt kunne misbrukes og fikk råd om hvordan du kunne reservere nicket. Vær glad for at det ikke var noen som ga seg ut for å være deg på alvor og tilla deg meninger du ikke kan stå for. Alle som leste tråden skjønte at det ikke var du som skrev alle innleggene signert KariKruskakli.

Gjest KariKruskakli

Det var da ingen som ga seg ut for å være deg. Du ble gjort oppmerksom på at nicket ditt kunne misbrukes og fikk råd om hvordan du kunne reservere nicket. Vær glad for at det ikke var noen som ga seg ut for å være deg på alvor og tilla deg meninger du ikke kan stå for. Alle som leste tråden skjønte at det ikke var du som skrev alle innleggene signert KariKruskakli.

Ok. Takk det var fint.

Kanskje jeg undervurderer folks inteligens?

Fy, det er ikke bra.

Skal slutte med det.

Nei, jeg har holdt meg borte fra sånt. Frisk og fin!

Men jeg har lest om dem. Greit å vite hvor man bør ta turen om det begynner å brenne.

Pøh, det sier du bare for å imponere Dorthe!

Tror du har hatt litt av hvert, jeg. Du var jo tross alt immun mot viruset mitt... Man lærer av erfaring, eller hva det nå heter.

Annonse

Ja, jeg er nok det.

Vi har 3 datamaskiner i huset, og likevel blir det krangling om hvem som skal bruke dem.

Jeg er happy for at de to store er flyttet ut for vi kranglet så busta føk om den ene vi hadde.

Men skolearbeid gikk først da og dattera med dysleksi gikk før eldstemann.

Gjest KariKruskakli

Jeg er happy for at de to store er flyttet ut for vi kranglet så busta føk om den ene vi hadde.

Men skolearbeid gikk først da og dattera med dysleksi gikk før eldstemann.

Det høres fornuftig ut.

Leksene til ungene må nok jeg også prioritere. Egentlig kommer jeg sist i rekken.

Jeg sniker meg inn på rommet til datteren min, når hun ikke er hjemme.

Men hvis hun kommer og tar meg på fersken, blir det sabla mye hyl og skrik.

MAAMAAA hva gjør du her?

Jeg har sagt det til deg tuuuuusen ganger at du ikke får gå på rommet mitt!

Men hun har den kjappeste

maskinen skjønner du.

Akkurat nå sitter jeg på vårt soverom. Her er det så kaldt. Helt blå på henda.

Må ned å varme litt nå.

Det høres fornuftig ut.

Leksene til ungene må nok jeg også prioritere. Egentlig kommer jeg sist i rekken.

Jeg sniker meg inn på rommet til datteren min, når hun ikke er hjemme.

Men hvis hun kommer og tar meg på fersken, blir det sabla mye hyl og skrik.

MAAMAAA hva gjør du her?

Jeg har sagt det til deg tuuuuusen ganger at du ikke får gå på rommet mitt!

Men hun har den kjappeste

maskinen skjønner du.

Akkurat nå sitter jeg på vårt soverom. Her er det så kaldt. Helt blå på henda.

Må ned å varme litt nå.

Jeg er så opphengt at hvis ikke minstemann får data pga dysleksi så kjøper jeg en til :o)

Gjest KariKruskakli

Jeg er så opphengt at hvis ikke minstemann får data pga dysleksi så kjøper jeg en til :o)

Jeg mener han har krav på det, uten at jeg skal si det for sikkert.

På skolen har han vel egen maskin?

Jeg vet bare at en gutt i klassen til datteren min har dysleksi. Han har hatt egen datamaskin på skolen hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...