Gå til innhold

Ny melding til alle.

Anbefalte innlegg

Jeg mener han har krav på det, uten at jeg skal si det for sikkert.

På skolen har han vel egen maskin?

Jeg vet bare at en gutt i klassen til datteren min har dysleksi. Han har hatt egen datamaskin på skolen hele tiden.

Det er søkt men ventelistene er lange og man må være svært alvorlig rammet.

Dattera mi fikk ikke innvilget på barneskolen og på videregående nektet sosiallæreren og søke. Drittsekk. Kanskje han trodde han skulle betale? Det er endel slike mennesker som er helt bak mål.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

7

• Carina82

5

• cecily

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

Det er søkt men ventelistene er lange og man må være svært alvorlig rammet.

Dattera mi fikk ikke innvilget på barneskolen og på videregående nektet sosiallæreren og søke. Drittsekk. Kanskje han trodde han skulle betale? Det er endel slike mennesker som er helt bak mål.

Det er for jæ... at det skal være slik, så viktig som akkurat dette med lese og skriveferdigheter er.

Det er mulig at at foreldrene til gutten kjøpte datamaskinen til sønnen sin selv. Skal ikke si det for sikkert heller, men de har ihvertfall råd til det.

Og jeg tror ikke de ville stå på noen venteliste.

Men det er for ille at det skal være slik. Det er ikke foreldrene sin økonomi det skal stå på.

Godt at datteren din har greid seg fint ihvertfall. Håper det ordner seg for minstemann også.

Det er for jæ... at det skal være slik, så viktig som akkurat dette med lese og skriveferdigheter er.

Det er mulig at at foreldrene til gutten kjøpte datamaskinen til sønnen sin selv. Skal ikke si det for sikkert heller, men de har ihvertfall råd til det.

Og jeg tror ikke de ville stå på noen venteliste.

Men det er for ille at det skal være slik. Det er ikke foreldrene sin økonomi det skal stå på.

Godt at datteren din har greid seg fint ihvertfall. Håper det ordner seg for minstemann også.

Det var jo derfor jeg kjøpte den første datamaskinen. Jeg hadde ikke råd men følte at jeg måtte.

Men hvordan skulle jeg vite at jeg skulle bli så avhengig ;o)

Gjest KariKruskakli

Det var jo derfor jeg kjøpte den første datamaskinen. Jeg hadde ikke råd men følte at jeg måtte.

Men hvordan skulle jeg vite at jeg skulle bli så avhengig ;o)

Det bare skjer.

Jeg oppdaget først dol for 4,5 år siden da vi planla lillemor.

Da var det bare ufb-forumet jeg var inne på, siden vi måtte ha Isci (er det det heter?)for å lage henne.

Etterhvert ble de andre forumene mer interesant.

Det bare skjer.

Jeg oppdaget først dol for 4,5 år siden da vi planla lillemor.

Da var det bare ufb-forumet jeg var inne på, siden vi måtte ha Isci (er det det heter?)for å lage henne.

Etterhvert ble de andre forumene mer interesant.

Jeg og havnet der først fordi jeg ikke visste om noen andre som hadde fått barn ved icsi, kjenner faktisk ingen andre 8 åringer enda.

Men der er jeg aldri lenger :o)

Gjest KariKruskakli

Jeg og havnet der først fordi jeg ikke visste om noen andre som hadde fått barn ved icsi, kjenner faktisk ingen andre 8 åringer enda.

Men der er jeg aldri lenger :o)

Ikke jeg heller.

Vi dro til danmark vi.

Regnet med at vi ikke ville bli prioritert her siden vi allerede hadde 2 barn.

Vi var heldige og lykkes med en gang.Ingen ventelister.

Er jo så glad for at vi gjorde det nå.

Fikk du utført det i Norge eller?

Annonse

Ikke jeg heller.

Vi dro til danmark vi.

Regnet med at vi ikke ville bli prioritert her siden vi allerede hadde 2 barn.

Vi var heldige og lykkes med en gang.Ingen ventelister.

Er jo så glad for at vi gjorde det nå.

Fikk du utført det i Norge eller?

Nei, vi var i Gøteborg, det var ulovlig med icsi i Norge den gangen.

Og hva gjorde jeg? Nektet for galskapen personen skrev. Når noen skriver innlegg i ramme alvor om meg som halvpedofil voldtektsmann, går jeg selvsagt ut og nekter.

Når en jeg går ut ifra at var den samme personen sender meg trusler på e-post over lengre tid, beskrev hvordan jeg gikk kledd i butikken den aktuelle dagen og skrev her med et nick identisk med mitt, at jeg hadde klippet meg, selv om personen umulig kunne vite at jeg hadde vært hos frisøren, ble jeg naturligvis litt småengstelig. Vi snakker tross alt om en relativt voksen psyko her. En som holdt på i flere år.

Det hadde lite med nickkøddinga å gjøre.

What?

Sant?

Du må gjerne framstille meg som elendig i senga inne på sexforumet. Homsebeskyldninger og den slags banaliteter er også bare kos.

For øvrig var det bare meningen å komme med et godt råd her, ikke å kritisere nickvalget ditt.

Drømte forresten om deg her en natt, etter jeg leste tråden med deg oog Mary Poppins om sexvenner. Fikk du med deg det? Lurer i den forbindelse på om du er italiensk eller impotent? I tilfelle er jeg synsk og meget imponert over meg selv.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...