Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om noen kjenner til hvor jeg kan få tak i disse slanketablettene nå ? De har jo blitt solgt i svenske helsekostbutikker, men de har blitt byttet ut med noen som heter TX-Burn, som ikke er i nærheten av å ha samme effekt som Purple burn.

DERFOR, lurer jeg på om noen kjenner til hvor det er mulig å få tak i dette ??

Skrevet

Virker dem forresten? Og hvordan?

de har ikke dem lenger der, har blitt erstattet med tx-burn :-(

ja de virker veldig bra.., man får merkbart mer energi, litt hjerteklapp, mister litt apetitt, dvs at man enkelt klarer å styre unna fristelser, man blir mindre sulten, og forbrenningen øker visstnok, men det er jo vanskelig å merke....

men de er helt suverene, har snart gått ned 5 kg og hadde ikke klart det uten de ;-)

Håper noen kan svare om de er å få tak i i sverige....

Skrevet

Jeg ville ikke brukt dette! Det inneholder thyroxin, et av hormonene som er med og regulerer stoffskiftet. En medisinstudent jeg kjenner var med og tok i mot en alvorlig syk pasient på sykehus, hun hadde thyreotoxicose (overdose thyroxin), og hadde spist Purple burn... Vil anbefale deg å heller legge om kosten og trene mer!

Gjest purpleburnia
Skrevet

Jeg ville ikke brukt dette! Det inneholder thyroxin, et av hormonene som er med og regulerer stoffskiftet. En medisinstudent jeg kjenner var med og tok i mot en alvorlig syk pasient på sykehus, hun hadde thyreotoxicose (overdose thyroxin), og hadde spist Purple burn... Vil anbefale deg å heller legge om kosten og trene mer!

Men jeg klarer ikke finne noen ting på hele internett skrevet om en forbindelse mellom purple burn og thyroxin.

Så med mindre jeg har gjort noe veldig feil så kan jeg ikke helt skjønne at dette skal være tilfelle.

Skrevet

Men jeg klarer ikke finne noen ting på hele internett skrevet om en forbindelse mellom purple burn og thyroxin.

Så med mindre jeg har gjort noe veldig feil så kan jeg ikke helt skjønne at dette skal være tilfelle.

Vel, jeg refererer bare til hva de fant på sykehuset, alt for høye nivåer av thyroksin. Og det eneste hun hadde fått i seg av medikamenter var purple burn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...