Gå til innhold

Tørr hodebunn - flass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er plaget med dette en gang i året på denne tiden, er det noen som har gode råd eller tips om gode produkter som hjelper?

Skrevet

Hei!

Jeg kombinerer mellom KMS flasshampoo og den litt mildere Define flasshampoo. Det funker ok for min del. Men det finnes jo sterkere saker som Fungoral...Lue er jo noe som også bør unngås!

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg kombinerer mellom KMS flasshampoo og den litt mildere Define flasshampoo. Det funker ok for min del. Men det finnes jo sterkere saker som Fungoral...Lue er jo noe som også bør unngås!

Lykke til!

bio+ balance(grønn flaske) funker bra for meg

Skrevet

Smør inn hodebunnen med jojoba-olje før du legger deg. Vask med vanlig mild sjampo om morgenen. Min hodebunn holder seg rolig et par uker etterpå.

Skrevet

Fungural shampo fra apotek. Eneste som har funka for meg.

Skrevet

Sikkert tørr hodebunn og da skal du ikke bruke flass-shampo. Har selv dette hver vinter og ellers når det er tørr luft. Kjøpte en shampo hos frisøren(Nikita) og den hjelper bra. Husker ikke hva den heter, lys gul flaske med en S utenpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...