Gå til innhold

Hvis det blir ulovlig å brenne mp3-filer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et eller annet om at dette gjalt kun i tilfeller der hvor kopisperren var "effektiv", hva nå enn det vil si. I tillegg inneholder forslaget noe om at man ikke har lov til å kopiere ting "med fremmed hjelp", enda en ordlyd man kan lure på om er en spøk eller en finurlig formulering.

"..........................."

Høres i så fall ut som en helt håpløs formulering - ikke minst om den skal følges opp av rettsapparatet.

Dette kan jo tolkes på "alle måter".

Skrevet

Nå har jeg fått med meg at de er "verstingene" vedrørende alle mulige avgifter på bilbruk.

Hvis det er riktig, så er det en meget god grunn til ikke å stemme Venstre.....

Abolutt ikke, jeg var akkurat med på å stemme for at avgifter på biler som er ustyrt med sikkerhetsustyr og miljøvennlig teknikk skal ha MINDRE avgifter. På denne måten skal også de som har minst også få mulighet til å kjøpe biler som er trygge.

Stikkordet for Venstre er TRYGGHET. Trygge veier, Trygg mat og Trygghet for de som ikke har det så godt.

Han som en gang sa at bensinprisen skulle vært 20 kr har ødelagt mer for Venstre enn noen kan forestille seg.

Folk henger seg alltid opp i hva en mann sa en gang en gang i tiden. Vi er for kjappe, og derfor går vi glipp av muligheten til å kunne få en politikk som faktisk har et godt verdigrunnlag.

Skrevet

Abolutt ikke, jeg var akkurat med på å stemme for at avgifter på biler som er ustyrt med sikkerhetsustyr og miljøvennlig teknikk skal ha MINDRE avgifter. På denne måten skal også de som har minst også få mulighet til å kjøpe biler som er trygge.

Stikkordet for Venstre er TRYGGHET. Trygge veier, Trygg mat og Trygghet for de som ikke har det så godt.

Han som en gang sa at bensinprisen skulle vært 20 kr har ødelagt mer for Venstre enn noen kan forestille seg.

Folk henger seg alltid opp i hva en mann sa en gang en gang i tiden. Vi er for kjappe, og derfor går vi glipp av muligheten til å kunne få en politikk som faktisk har et godt verdigrunnlag.

Stikkordet TRYGGHET er missbruket så mange ganger av så mange politikere, at det ikke lenger betyr noe ting - annet enn et vikarierende argument som er vanskelig å mottargumentere, og derfor så ofte missbrukes som argument for økte avgifter.

Det foregår en stor aksjon i disse dager i forbindelse med økte avgifter, idiotisk høyt bøtenivå etc...

Og der trekkes Venstre frem som det verste partiet når det gjelder de ulike sakene man finner høyst urimelige. Og det er neppe de 20kr du nevner som er årsaken til dette.

Her tror jeg venstre taper mer enn hva de oppnår av samlet støtte innenfor alle andre områder.

Og den nåværende samferdselsministeren er jo helt håpløs - for å si det mildt.....

Hun mener det nok godt, men lever i sin egen verden.

Har selv hatt noen diskusjoner med henne, og de prinsippene hun taler så varmt for er gode nok.

Men hun har en helt håpløs virkelighetsoppfatning, og er en mer enn god nok grunn til å skygge unna venstre ved neste valg.

Skrevet

Stikkordet TRYGGHET er missbruket så mange ganger av så mange politikere, at det ikke lenger betyr noe ting - annet enn et vikarierende argument som er vanskelig å mottargumentere, og derfor så ofte missbrukes som argument for økte avgifter.

Det foregår en stor aksjon i disse dager i forbindelse med økte avgifter, idiotisk høyt bøtenivå etc...

Og der trekkes Venstre frem som det verste partiet når det gjelder de ulike sakene man finner høyst urimelige. Og det er neppe de 20kr du nevner som er årsaken til dette.

Her tror jeg venstre taper mer enn hva de oppnår av samlet støtte innenfor alle andre områder.

Og den nåværende samferdselsministeren er jo helt håpløs - for å si det mildt.....

Hun mener det nok godt, men lever i sin egen verden.

Har selv hatt noen diskusjoner med henne, og de prinsippene hun taler så varmt for er gode nok.

Men hun har en helt håpløs virkelighetsoppfatning, og er en mer enn god nok grunn til å skygge unna venstre ved neste valg.

Jeg er enig i at Venstre ikke har de beste folkene sine på toppen - og det må skje noe der :)

Skrevet

Er du uenig i Venstre's politikk`? - er det mulig? - også DU! - jeg var sikker på at du passet helt inn i Venstre jeg - helt ærlig ment :)

http://www.venstre.no/kort/

Det er da deg det, Prozak?

Et tu? :-)

Nei, det er nok ikke meg. Egentlig er ingen politiske partier "meg", men man må plukke ut de som er mest fientlige til de tingene man setter pris på selv.

"..............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...