Gå til innhold

MP3-spiller - hvilken?

Anbefalte innlegg

Gjest musikkavhengig
Skrevet

Jeg går og kikker litt på MP3-spillere (bærbar), og lurer fælt på hva jeg skal velge. Det finnes jo så mange forkskjellige! Er lydkvaliteten på de litt rimeligere like bra som de dyrere, at det altså er lagringsplassen som utgjør prisforskjellen? Funker de fleste, eller er det bare iPod som gjelder? Blir glad for å høre andres erfaringer.

Gjest josefine 1
Skrevet

Vi kjøpte en HP m/512Mb ram på Elkjøp for ca 1 mnd siden, den kostet 798,- (kampanjepris).

Den er kjempegrei, fin lyd, rask til å laste inn fra dataen o.l.

Så vi er fornøyde med den.

Skrevet

Man får mer hvis man betaler mer, så spørsmålet blir vel hvilket prissjikt du ønsker å legge deg på før det går an å komme med en anbefaling.

Skrevet

Ipod Shuffle er jo bra, billig & liten.

Ca 1000,-, 1GB lagring og størrelse med en lighter.

Skrevet

Ipod Shuffle er jo bra, billig & liten.

Ca 1000,-, 1GB lagring og størrelse med en lighter.

1000,-. for 1Gb versjonen? Hvor?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har gjort meg avhengig av min Ipod 20 GB, og er veldig fornøyd.

Skrevet

Hovedforskjellen er om de er harddiskbaserte eller ikke. Ipod f.eks er harddisk-basert, og har derfor flere GB med kapasitet, og mer lagringsplass per krone. De flash-baserte har mye mindre plass, mindre plass pr. krone, men er til gjengjeld mindre og lettere. I tillegg tåler ikker en harddisk all verdens juling.

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...