Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig med bursdag, når min kjære og alle ungene står utenfor soverommet og hvisker og tisker, og kommer inn med pakker, kaffe og gode klemmer :-)

Etter å ha kjørt de to eldste i barnehagen, har jeg hatt en koselig bytur med ei venninne inkludert kafébesøk. I kveld kommer ei venninne på skravlekveld, og lørdag kommer en hel gjeng med venninner. Koselig å samle folk!

Gratuler meg da!!!!

Er forresten 34 år, hvis dere lurte på det :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Gratulerer med dagen!!

Det høres jo ut til at du er godt i gang med å kose deg - så derfor: fortsett med det!! :)

Skrevet

Oj, hørtes ut som den ideelle bursdag! Her er det mer jeg som styrer og baker og vasker, og så kommer familien min utpå ettermiddagen, og jeg er helt svett og oppkavet.. Bursdager er ikke som de var sier nå jeg..

Gratulerer med dagen!!

Skrevet

Gratulerer med dagen!!

Det høres jo ut til at du er godt i gang med å kose deg - så derfor: fortsett med det!! :)

- tjisis

Skrevet

Oj, hørtes ut som den ideelle bursdag! Her er det mer jeg som styrer og baker og vasker, og så kommer familien min utpå ettermiddagen, og jeg er helt svett og oppkavet.. Bursdager er ikke som de var sier nå jeg..

Gratulerer med dagen!!

Foreldrene mine var her på søndag. Da hadde vi vært ute på tur det meste av dagen. Mannen min bakte en sånn en ferdig-sjokoladekake og så hadde vi is og jordbær. Lettvint:-)

Kommer nok til å styre noen hakk mer på lørdag når alle de flinke husmødre-venninnene mine kommer...jeg er nemlig en rotekopp uten like, og mannen min reiser bort noen dager...

Skrevet

Gratulerer med dagen!!

- tjisis

Det skal jeg! Jeg og ungene skal til byen og kjøpe bok av Märtha Louise i ettermiddag. Hun skal lese fra den nye boka si, signere og selge den. Ungene ble helt i hundre når jeg sa at vi skulle se en ordentlig prinsesse!

Og etter det er det 4-års treff for mellomsøster i kirka. Så er det leggetid - og så kommer venninna mi :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen!!

Happy Birthday!

Skrevet

Gratulerer med dagen. Det høres ut som du har hatt en strålende dag og du får sikkert en fin kveld også

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...