lalala1365380457 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 noen som vet hvor seriøst utdanning på Nærings akademiet er? blir det på samme linje som MI, altså så sett på som så godt som bortkastet av fagfolk/bransjen? 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Ei jeg studerer med har gått på Interiør på Næringsakademiet. Det var kjempedyrt og hun føler ikke at året var verdt det. Dette var i Bergen. Hadde selv tenkt å begynne, men jeg kaster ikke bort opp i mot 100 000 kr for å jobbe på Jysk etter endt utdanning. 0 Siter
Piraye Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 har aldri gått der, men etter det jeg har hørt er ikke næringsakademiet vel ansett på cv'n. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Ei jeg studerer med har gått på Interiør på Næringsakademiet. Det var kjempedyrt og hun føler ikke at året var verdt det. Dette var i Bergen. Hadde selv tenkt å begynne, men jeg kaster ikke bort opp i mot 100 000 kr for å jobbe på Jysk etter endt utdanning. Har du NA/ MI på CV'n din skal du vise deg innmari kompetent i egenskaper og annen jooberfaring, for utdannelse på disse skolene blir vel ikke betraktet som så mye verdt. Nå vi skal ansette helsesekretærer har vi veldig dårlig erfaring med både NA/ MI. Og har to venninner hvorav den ene har tatt advokatsekretær og den andre har tatt grafisk design. De sliter begge på jobbintervjuer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.