Gå til innhold

Lukt

Anbefalte innlegg

Gjest Takker!
Skrevet

Jeg bor på studentby. Her bor også en fra uganda. Han lukter helt for j... Svette som virkelig er ille, selv om han vasker seg daglig. Maten han lager lukter oppkast. Det er ikke spøk en gang! Det er det folk tror når dem besøker meg, at noen har ropt på elgen...

Jeg trenger tips til hvordan jeg kan få rense luften på felles kjøkkenet vårt. Jeg klarer ikke å lage mat der eller oppholde meg der slik det er nå. Lufter gjerne i noen timer hver dag, noe som resulterer i iskaldt kjøkkent.

Håper på noen gode tips!

Skrevet

Sett noe edikk i små beholdere (eggeglass etc), rundt omkring på kjøkkenet. Kanskje det hjelper, edikk skal jo fjerne lukt.

Skrevet

Du får satse på motlukt. Kjør på med deodorant og fårikål, så merker du det ikke.

;o)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Du får satse på motlukt. Kjør på med deodorant og fårikål, så merker du det ikke.

;o)

Vææææ... Fårikål.. Tenk å måtte ty til fårifål for luktas skyld.. *grøss*

Skrevet

exit skal visst også ta bort noe av matosen. prøv det du. eventuelt spray litt på han også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...