Gjest Takker! Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg bor på studentby. Her bor også en fra uganda. Han lukter helt for j... Svette som virkelig er ille, selv om han vasker seg daglig. Maten han lager lukter oppkast. Det er ikke spøk en gang! Det er det folk tror når dem besøker meg, at noen har ropt på elgen... Jeg trenger tips til hvordan jeg kan få rense luften på felles kjøkkenet vårt. Jeg klarer ikke å lage mat der eller oppholde meg der slik det er nå. Lufter gjerne i noen timer hver dag, noe som resulterer i iskaldt kjøkkent. Håper på noen gode tips! 0 Siter
Velouria Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Sett noe edikk i små beholdere (eggeglass etc), rundt omkring på kjøkkenet. Kanskje det hjelper, edikk skal jo fjerne lukt. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Du får satse på motlukt. Kjør på med deodorant og fårikål, så merker du det ikke. ;o) 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Du får satse på motlukt. Kjør på med deodorant og fårikål, så merker du det ikke. ;o) Vææææ... Fårikål.. Tenk å måtte ty til fårifål for luktas skyld.. *grøss* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 exit skal visst også ta bort noe av matosen. prøv det du. eventuelt spray litt på han også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.