Gjest Er villig til alt Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 SKal opp til muntlig og er ikke særlig høy i hatten. I tillegg får jeg aldri sove natta før, så formen er helt på bånn. Finnes det noe man kan bøte på med? tenker kanskje på noe naturpreparater eller??? 0 Siter
Gjest Lykkt til! Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Dr. Bachs Rescue Remedy. Blomstermedisin. Tas med dråpeteller. Ei flaske koster kr 150 i helsekostbutikken. Jeg tok fem dråper hvert kvarter de to siste timene før eksamen, og ble helt rolig. Og jeg var virkelig nervøs. Kvelden før tok jeg fem dråper en gang i timen. Så jeg klarte å sovne også. Dette preparatet blir spesielt anbefalt for eksamensnerver faktisk! 0 Siter
Gjest Kjekk og grei mann Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Dr. Bachs Rescue Remedy. Blomstermedisin. Tas med dråpeteller. Ei flaske koster kr 150 i helsekostbutikken. Jeg tok fem dråper hvert kvarter de to siste timene før eksamen, og ble helt rolig. Og jeg var virkelig nervøs. Kvelden før tok jeg fem dråper en gang i timen. Så jeg klarte å sovne også. Dette preparatet blir spesielt anbefalt for eksamensnerver faktisk! deilig hjemmelaget kakao får meg til å roe skikkelig ned 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 deilig hjemmelaget kakao får meg til å roe skikkelig ned + en varm god dysj med skikkelig kroppspleie etterfølgt av myke gode kose-klær og en varm god dyne..... Da slapper jeg av...uansett!!!! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Valerina Natt? Fåes på helsekosten. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 det å ta noe så du roer deg rett før eksamen kan være dumt, fordieksamensnervene er med på å hjelpe deg prestrere bedre ofte.. (iallefall på skriftlig da).. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 + en varm god dysj med skikkelig kroppspleie etterfølgt av myke gode kose-klær og en varm god dyne..... Da slapper jeg av...uansett!!!! dysj? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 dysj? Dysj!!! Hallo......dere vet hva en dysj er!!!! Såååå fremmedspråklig går jeg ikke med på å være, altså!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.