ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det er mange her som ser på Idol. Det har jeg lagt merke til. Dere stemmer folk ut og står i. Bruker faktisk penger på galskapen. Dere er forrykte. Nå står TV2 på foran meg, og de er nettopp ferdig med å vise alle artistene som ikke ennå er stemt ut. De sang og sto i. Det låt forjævelig. Hva er det dommerne ser på? Eller er det sånn at de som faktisk har blitt stemt ut til nå var enda verre enn disse? Er det i det hele tatt mulig? Fyttiinnihelvete for en talentløs gjeng. Nei, skru av søpla og gå tilbake til 60- og 70-tallet. Den gang idolene kunne se ut som vrak, være vrak, hvor tekstene hadde en mening, musikerne hadde noe å si, hvor "leppa" Jagger var sexsymbol, hvor låtene huskes den dag i dag og til og med stjæles av dagens patetiske musikere som ikke klarer å lage noe eget. For nåtidenes patetiske pop"stjerner" ser helt like ut, synger helt likt, har tekster hvor ordene ser ut til å være satt inn på random for å få melodiene til å gå opp, og stjernefabrikken Idol fortsetter å produsere idioter, som for øvrig er glemt om 5 år, på løpende bånd. Og dette sitter dere og ser på, på ramme alvor. Hva er det som feiler dere? Eier dere ikke dømmekraft? 0 Siter
sheba Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 :-) En stor del av norges befolkning er altså idioter?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 :-) En stor del av norges befolkning er altså idioter?? Folk flest har dårlig smak. Det sa Jokke. Jokke sa mye bra. 0 Siter
Moraki Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Folk flest har dårlig smak. Det sa Jokke. Jokke sa mye bra. Du heter ikke tilfeldigvis Henrik, SDD? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Du heter ikke tilfeldigvis Henrik, SDD? Nei. Men Henrik er et ok navn. Litt som mitt. Anonymt, vanlig, og litt kjedelig. Jeg har mer lyst til å hete Clint eller Chuck. Men jeg heter verken Henrik, Clint eller Chuck. Sånn kan det gå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hvorfor satt ikke du og så Lost på dette tidspunktet? Nivået på Idol i dag var elendig. Vi får håpe det blir bedre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Hvorfor satt ikke du og så Lost på dette tidspunktet? Nivået på Idol i dag var elendig. Vi får håpe det blir bedre. Jeg ser ikke på loste tv-serier heller! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg er enig med deg SDD. Idol er tåpelig, men jeg innrømmer at jeg ser det sånn innimellom.....hihi... En gjeng PR-kåte ungdommer som tror de synger fint. Jeg skjems på deres vegner!! Kjente at jeg rødmet under dagens program......på vegne av deltakerene!! Rett før jeg gjemte meg under bordet fordi de sang så himmla falskt!!! Uff! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Jeg er enig med deg SDD. Idol er tåpelig, men jeg innrømmer at jeg ser det sånn innimellom.....hihi... En gjeng PR-kåte ungdommer som tror de synger fint. Jeg skjems på deres vegner!! Kjente at jeg rødmet under dagens program......på vegne av deltakerene!! Rett før jeg gjemte meg under bordet fordi de sang så himmla falskt!!! Uff! Men det er nesten like ille at det er et marked for galskapen. For det er jo det. Folk kjøper til og med musikken de etter hvert gir ut, nøyaktig som de kjøper all den andre talentløse idioten plateselskapene gir ut. Jaja, får håpe de som kjøper er 14-åringer som ikke vet bedre. 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg er enig med deg SDD. Idol er tåpelig, men jeg innrømmer at jeg ser det sånn innimellom.....hihi... En gjeng PR-kåte ungdommer som tror de synger fint. Jeg skjems på deres vegner!! Kjente at jeg rødmet under dagens program......på vegne av deltakerene!! Rett før jeg gjemte meg under bordet fordi de sang så himmla falskt!!! Uff! Hvem var under bordet ditt da? Flyttet dere fra veggen kanskje?? 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Men det er nesten like ille at det er et marked for galskapen. For det er jo det. Folk kjøper til og med musikken de etter hvert gir ut, nøyaktig som de kjøper all den andre talentløse idioten plateselskapene gir ut. Jaja, får håpe de som kjøper er 14-åringer som ikke vet bedre. *LOL* Trodde du hadde skrevet "jaja, får håpe de som kjøper 14-åringer ikke vet bedre"... 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hvem var under bordet ditt da? Flyttet dere fra veggen kanskje?? Hahaha!!!! Du gir deg ikke, forstår jeg!!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 *LOL* Trodde du hadde skrevet "jaja, får håpe de som kjøper 14-åringer ikke vet bedre"... Hihihi..... 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hahaha!!!! Du gir deg ikke, forstår jeg!!! Jeg??? *ser uskyldig ut* Så du forresten den bytte språk-bruksanvisningen jeg laget til deg? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Men det er nesten like ille at det er et marked for galskapen. For det er jo det. Folk kjøper til og med musikken de etter hvert gir ut, nøyaktig som de kjøper all den andre talentløse idioten plateselskapene gir ut. Jaja, får håpe de som kjøper er 14-åringer som ikke vet bedre. Mmm.....er helt enig med deg! Ser bare på Kjartan Salvesen.....han er ikke noe særlig populær lenger, gitt! Han selge jo ingen konsertbiletter lenger!!! Felt! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg??? *ser uskyldig ut* Så du forresten den bytte språk-bruksanvisningen jeg laget til deg? Hæ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 *LOL* Trodde du hadde skrevet "jaja, får håpe de som kjøper 14-åringer ikke vet bedre"... Hehe, det kunne jeg helt sikkert funnet på å skrive. Hender fingra og hjernen ikke korresponderer 100 %. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Faen, nå glemte jeg det, bare på grunn av den jævla diskusjonen med deg. Det eneste programmet jeg er avhengig av å se på i løpet av hele uka. Åhhhh! Går det i reprise? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Mmm.....er helt enig med deg! Ser bare på Kjartan Salvesen.....han er ikke noe særlig populær lenger, gitt! Han selge jo ingen konsertbiletter lenger!!! Felt! Når du sier "han selger ingen konserbilletter", er det verdt å merke seg at du med ingen faktisk mener ingen. Jeg leste i hvert fall det her forleden. Han solgte INGEN. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.