ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Du er jo ikke akkurat så ung lenger heller da... Nei, men selv når jeg var 14 hørte jeg på ordentlig musikk. 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Nei, men selv når jeg var 14 hørte jeg på ordentlig musikk. ja, da var det jo ikke annet! :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Nei, men selv når jeg var 14 hørte jeg på ordentlig musikk. DA jeg var 14. *puh* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Beklager, det frister meg ikke. Får fnatt av folk som prøver å utøve musikk. Uansett? Eller bare i Idol-sammenheng? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 DA jeg var 14. *puh* Skrev jeg når? Jaja. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hahaha.....ja, såg du DET fotarbeidet på den jenta!!! HUN kune virkelig bevege på seg, altså!!!! Ja, det ble litt pinlig etter DEN uttalelsen ja! Ble ille berørt av å se på han der høye, mørke med den røde genseren også jeg! Han hadde noen slike merkelige stive små hopp som sikkert skulle være forsøk på litt kule 'moves'. Da er det tross alt bedre å stå stille. hehe... 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg ser på Idol, men ikke på grunn av sangprestasjonene! ;-) Det er "konseptet som sådan" som er underholdningen, samt at junior synes at dette er litt kult, og da ser jeg på sammen med han. Er forøvrig helt enig med deg at prestasjonene i går var helt elendige! 0 Siter
Gjest idol-seer Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Prestasjonene i går var elendige bortsett fra de to som vant. Generelt sett synes jeg idol er lett underholdene, men jeg lever meg ikke inn i det at jeg stemmer eller kjøper idol-effekter. 0 Siter
lilleva Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Når du sier "han selger ingen konserbilletter", er det verdt å merke seg at du med ingen faktisk mener ingen. Jeg leste i hvert fall det her forleden. Han solgte INGEN. Kniiis... Det har han godt av, trenger å komme ned på jorda igjen! *ler meg skakk* 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Uansett? Eller bare i Idol-sammenheng? Sånn stort sett. Viktig å få med seg ordet PRØVER å utøve musikk;o) Jeg liker de som utøver musikk:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.