Gå til innhold

Kjære engelen!


blesha

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si at håper virkelig at det går bedre med deg etter hvert, og du: Vi skal greie dette her, begge to! Det kan bli hardt, og nedturer kommer, men lov meg det, vennen, at du ikke gir opp! Det er du for verdifull til å gjøre!

Glad at det gikk fint hos legen i går, og håper det kommer noe godt ut av det.

Med meg går det mye opp og ned nå, og i dag var jeg hos ernæringsfysiologen. Hadde dessverre gått ned mer, noe jeg ikke liker. Vil virkelig bli bedre nå, og jobber hardt for å greie det. Jeg inngikk en "spisekontrakt" med ern.fys. og skal prøve å følge den opp så godt jeg kan. Det kan bli vanskelig, men likevel skal jeg gjøre alt jeg kan for å gjennomføre det.

Lykke til, og pass godt på deg selv! Og husk, det er mange som er glad i deg! Jeg gleder meg til vi ses igjen i vinterferien!

*klemmer deg masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engelen

Ja vi skal klare dette!! Tenker masse på deg. Håper du etter hvert klarer å gå litt opp i vekt. Ikke forvent mirakler av deg selv med en gang. Ting tar tid.

Gleder meg også masse til vinterferien din når du kommer:))

Husk at det er mange som er glad i deg også!!!

*stooor klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære blesha! Du er tydelig inne i en periode nå hvor "du gjerne vil", men opplever at det tar tid på veien til forandring. Du ønskes all lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære blesha! Du er tydelig inne i en periode nå hvor "du gjerne vil", men opplever at det tar tid på veien til forandring. Du ønskes all lykke til videre !

Takk for svarene.

Og takk for lykkeønskninger:-)

Glad dette forumet finnes, og at det er mange som skjønner hvordan det er å kjempe mot spiseforstyrrelse.

Forstå meg rett, jeg mener ikke at det er bra at det er mange som sliter med sf, men at når det først er det, så er det godt vi har en sånn plass som dette.

Stor klem fra blesha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...