Gå til innhold

Nå er jeg er så gira!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pollensesongen er begynt, og jeg var hos legen og fikk pollensprøyte.

Etter flere dager hvor jeg har vært trøtt og sløv, og det har vært omtrent umulig å stå opp, er jeg nå plutselig kjempegira.

Nå skulle jeg lagt meg, men jeg finnes ikke trøtt.

I tillegg til sprøyten har jeg tatt allergitablett, etter legens anbefaling, for å få effekt fortest mulig.

Jeg har snakka i ett nesten hele ettermiddagen, og jeg føler meg såå opplagt! Håper det varer til imorgen tidlig også.

Blir nok sittende litt her på dol, til jeg plutselig blir trøtt nok til å legge meg.

Ja, det var dagens greie her, mannen i huset har nå lagt seg for å hvile hodet etter all skravlingen min...

;)

Skrevet

Vi får kanskje rote oss inn på chatten for å underholde deg litt da?

Gjest tottlå
Skrevet

Hihihi......så en allergisprøyte er tingen på regnfulle og mørke dager!!!!

Skrevet

Vi får kanskje rote oss inn på chatten for å underholde deg litt da?

hehe, det kan sikkert bli moro. ;)

Skrevet

Hehe, du er høy på allergisprøyter. ;)

*bare ler, jeg*

Dette var sannelig gøy!

*fjoller enda mer*

Skrevet

Hihihi......så en allergisprøyte er tingen på regnfulle og mørke dager!!!!

Jepp - det er tingen.

Sendte deg nettopp en mail og rådet deg til å prøve det samme ;)

Skrevet

Hva menes med allergisprøyte? Er det kortisonsprøyte (som bedriftslegen min snakket om ifbm. allergi en gang), eller noe annet?

Skrevet

Hva menes med allergisprøyte? Er det kortisonsprøyte (som bedriftslegen min snakket om ifbm. allergi en gang), eller noe annet?

Det var ikke kortison, det var noe annet. Husker ikke hva den het, men det er sånn vaksine som virker i 3mnd. Tror jeg.

Ihvertfall virker den.

:)

Skrevet

Det var ikke kortison, det var noe annet. Husker ikke hva den het, men det er sånn vaksine som virker i 3mnd. Tror jeg.

Ihvertfall virker den.

Sånn vil jeg også ha!

Om du finner ut hva den heter så er du en engel... :-)

(kanskje du kan ringe legesekretær hos legen din fx?)

Skrevet

Ihvertfall virker den.

Det legene vanligvis setter når de snakker om "allergi-sprøyte" er et kortisonlignende stoff (kortikosteroid), og det er vanligvis en sprøyte med Kenacort-t.

http://www.felleskatalogen.no/ecom/StaticPages/NO/EA323682-24A2-42D0-BB92-A96BD162F953/BD8C0A83-17C0-4F5E-A622-702052781BB7/HighlightHelper.asp?target=NO/EA323682-24A2-42D0-BB92-A96BD162F953/BD8C0A83-17C0-4F5E-A622-702052781BB7/AA947EDF-7856-40D1-8E79-16F8BD86CEE0.asp&frameset=1&words=pollenallergi

Skrevet

Sånn vil jeg også ha!

Om du finner ut hva den heter så er du en engel... :-)

(kanskje du kan ringe legesekretær hos legen din fx?)

Mulig det var den tiliti nevnte. Legen sa noe om Kenacort eller noe. Så jeg tror det er den.

Skrevet
Skrevet

Hvordan er bivirkningene på disse pollenspræytene? Jeg har aldri turt å ta de, og har heller lidd meg gjennom me forskjellige medisiner som sjelden hjelper mer enn halvveis.

"............................."

Skrevet

Hvordan er bivirkningene på disse pollenspræytene? Jeg har aldri turt å ta de, og har heller lidd meg gjennom me forskjellige medisiner som sjelden hjelper mer enn halvveis.

"............................."

Jeg har ikke fått noen bivirkninger.

Tok dem første gang ifjor, og jeg trengte ikke bruke øyedråper i tillegg engang, som jeg ofte måtte da jeg bare brukte tablettene.

Tretthet har jeg ikke kjent, så jeg har bare gode erfaringer med sprøytene.

Jeg tenkte at det var verdt å prøve i det minste, så ville jeg finne ut om de hjalp eller ikke. Og da var det gjort. Trengte påfyll etter knappe 3mnd, kommer jo an på hvor mange pollensorter du reagerer på.

Skrevet

Jeg har ikke fått noen bivirkninger.

Tok dem første gang ifjor, og jeg trengte ikke bruke øyedråper i tillegg engang, som jeg ofte måtte da jeg bare brukte tablettene.

Tretthet har jeg ikke kjent, så jeg har bare gode erfaringer med sprøytene.

Jeg tenkte at det var verdt å prøve i det minste, så ville jeg finne ut om de hjalp eller ikke. Og da var det gjort. Trengte påfyll etter knappe 3mnd, kommer jo an på hvor mange pollensorter du reagerer på.

Dyrt?

Skrevet

Dyrt?

Jeg betalte, hm, 225 kroner for legetimen, inkludert sprøyta.

Det er ihvertfall ikke dyrere enn andre medisiner, kanskje heller billigere, vil jeg tro.

Vil du også bli gira, cecily?

;)

Skrevet

Jeg betalte, hm, 225 kroner for legetimen, inkludert sprøyta.

Det er ihvertfall ikke dyrere enn andre medisiner, kanskje heller billigere, vil jeg tro.

Vil du også bli gira, cecily?

;)

Har vært på erotikknett akkurat nå, så jeg blir vel gira av det som kommer i det minste.... c",)

Kan jeg ta slike sprøyter når jeg prøver å bli gravid?

Skrevet

Har vært på erotikknett akkurat nå, så jeg blir vel gira av det som kommer i det minste.... c",)

Kan jeg ta slike sprøyter når jeg prøver å bli gravid?

Turde Cecily endelig å bestille? Så kult! Håper du blir like fornøyd som oss andre ;) hehe

Jeg vet ikke hvordan det er med den sprøyten og graviditet, det må du nesten spørre legen om.

Skrevet

Turde Cecily endelig å bestille? Så kult! Håper du blir like fornøyd som oss andre ;) hehe

Jeg vet ikke hvordan det er med den sprøyten og graviditet, det må du nesten spørre legen om.

Jepp, jeg turde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...