Gå til innhold

Natten er så skummel....

Anbefalte innlegg

Alill1365380691

Er så redd natten og mørket...Vil bare st det skal være lyst med mennesker som smiler.Ikke trist og mørkt og skummelt.

Vil ikke legge meg men vet at jeg må,men da vet jeg at minnene kommer og innhenter meg,og det orker jeg ikke.Ikke i kveld også...Går det ann å løpe? Flykte fra alt?

Hjelp jeg er så redd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174460-natten-er-s%C3%A5-skummel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke an å løpe fra natten,Alill. Jeg har prøvd så lenge. Det er litt spesielt for meg å lese slike hjerteskjærende innlegg fra unge jenter som har det slik jeg på mange måter hadde det. For jeg tenker på de nesten 15 årene jeg er eldre enn deg, og jeg ønsker slik av hele mitt hjerte at dere får hjelp her og nå. At dere ikke løper unna, men at dere finner noen som kan hjelpe dere til å stå der i mørket med øynene åpne, helt til konturer blir tydelige,og du kan se i mørket, og angsten slipper gradvis taket.Jeg jobber med saken ennå, men jeg begynte så sent. Kjære alill! Løper du må du løpe hele livet tror jeg. Bli stående med øynene åpne, sammen med venner her inne og ute, sammen med en terapeut,krisesenter, hva som helst. Livet er for kort til å løpe. Du er så mye sterkere enn hva du føler nå.Å være sterk er ikke det samme som å ha kontroll, ikke være redd, føle at du går i fullstendig oppløsning. Tålmodighet, så skal du få se!

Ønsker deg styrkende tanker for neste natt, og jeg skal tenke på deg. Klem bugge.

firebird1365380441

Nettene er desidert det verste for meg også,i forhold til overgrepsproblematikken.Må stappe meg full av medisiner når jeg får nedturer, slik at jeg kan sove, men da sover jeg som regel på sofaen i stua,sammen med katta mi.

Like før jul gikk jeg i 6 døgn uten søvn.Var så redd for å sovne i leiligheten min, helt alene og sannsynligvis få flashbacks igjen.Ble lagt inn akutt da, fikk en haug med sovepiller og sov i nesten 22 timer.

Andre uka av januar fikk jeg en kattunge på 8 uker.Når hun er i senga mi eller på sofaen hjelper det faktisk litt...er ikke så skrekkslagen lenger.

Har du mulighet til å ha dyr? Kanskje en hund eller en katt ville få deg til å føle litt mer trygghet?

Alle gode tanker sendes til deg.

:)

Mvh,

Annonse

Alill1365380691

Nettene er desidert det verste for meg også,i forhold til overgrepsproblematikken.Må stappe meg full av medisiner når jeg får nedturer, slik at jeg kan sove, men da sover jeg som regel på sofaen i stua,sammen med katta mi.

Like før jul gikk jeg i 6 døgn uten søvn.Var så redd for å sovne i leiligheten min, helt alene og sannsynligvis få flashbacks igjen.Ble lagt inn akutt da, fikk en haug med sovepiller og sov i nesten 22 timer.

Andre uka av januar fikk jeg en kattunge på 8 uker.Når hun er i senga mi eller på sofaen hjelper det faktisk litt...er ikke så skrekkslagen lenger.

Har du mulighet til å ha dyr? Kanskje en hund eller en katt ville få deg til å føle litt mer trygghet?

Alle gode tanker sendes til deg.

:)

Mvh,

Dyr er en stor hjelp for meg også...Har katt og hund,og i morgen får jeg to kaniner,hadde aldri klart meg uten dem....Dyrene mine betyr utrolig masse for meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...