sheba Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hmmm alle er visst på "chatten" og vi som er litt utafor her føler oss litt ensomme:-) er det ikke noen som kan dra igang en aldri så liten diskusjon??? jeg bare spør jeg:-) er litt tom for diskusjonstemaer... 0 Siter
Gemini Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Du får gå inn på chatten. Eller finne noen i USA (pga tidsforskjellen er det mer aktivitet der nå) Ikke så livlig her på denne tiden av døgnet... Og jeg skal sove nå! 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Chatten er helt tom nå. Men det er arbeidsdag i morgen, og da må man bare innse at fornuftige folk med vanlig arbeidstid legger seg utpå kvelden. 0 Siter
sheba Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Chatten er helt tom nå. Men det er arbeidsdag i morgen, og da må man bare innse at fornuftige folk med vanlig arbeidstid legger seg utpå kvelden. jada, er bare litt selskapssyk:-) skal ikke på jobb i morgen og er midt i samlivsproblemer.. ha en god natt allesammen, hyggelig og være her inne:-) tror jeg finner meg ei bok og legger meg:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Chatten er helt tom nå. Men det er arbeidsdag i morgen, og da må man bare innse at fornuftige folk med vanlig arbeidstid legger seg utpå kvelden. Det er de fornuftige som er her ) 0 Siter
sheba Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Det er de fornuftige som er her ) HEI:-) hmmm hvem skal vi diskutere med?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.