Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Noen som vet hvilke avføringsmidler som får tarmen til å virke? Jeg er ikke hard i magen, har prøvd Lactulose, Toilax tabl og Microlax, linfrø og ekstra fiber. Ingen ting skjer og det er flere uker siden sist. Jo, tablettene og da virket de etter 3 dager. Og det var altfor løst. Jeg tror ikke det er noe galt med kostholdet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Biola? Forøvrig påstod broren min at han satt på dass i ei uke i strekk etter å ha drukket Cultura med jordbærsmak. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 Biola? Forøvrig påstod broren min at han satt på dass i ei uke i strekk etter å ha drukket Cultura med jordbærsmak. Hjelper ikke. Jeg har drukket biola med fersken til det tyter ut av ørene på meg ( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hjelper ikke. Jeg har drukket biola med fersken til det tyter ut av ørene på meg ( *urk* 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 *urk* Kanskje det hjelper for ørebetennelse ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.