Gå til innhold

Unger ydmykes offentlig i drittsekk-TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den holdningen din er bare for dum. Unge, optimistiske, blinde og dumme, som ungdom nå engang er, så forventer de selvsagt ikke at de sjøl skal få sånne kommentarer. I egne ører synger de sikkert helt nydelig.

Men en ting til, om deltagerne veit hva de går til eller ikke er ikke noen holdbar legitimering av et sånt programkonsept. Drittsekk-tv er og blir drittsekk-tv. Forkastelig å se voksne mennesker sitte og snakke sånn til unge håpefulle mennesker.

Ja, og de var tross alt plukket ut som blant de 50 beste av 7000

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

16

• Mr Kahn

14

• flisa

12

• morsan

12

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Støtter Mr.Kahn på alle punkter. Dette er drittsekk-TV og jeg fatter ikke hva som har skjedd med TV-seerne, som for hver dag venner seg mer og mer til sånt.

Holder meg langt unna.

Om du holder deg langt unna, regner jeg med at du ikke har 1.hånds kjennskap til det du holder deg unna...

God bedring til deg også.

Skrevet

Enig i dette, og ikke bare på idol...

Generelt er det blitt for mye drittsekk-tv. O.J, Schau, Gjersen og sånne typer burde ikke eksistert på norsk tv.

Jeg syns det sprer en holdning om at det er kult å være drittsekk. Det er kult å oppføre seg respektløst overfor andre mennesker.

Jeg syns ingen av de er morsomme, jeg blir bare forbannet når jeg der de.

Helt uten respekt!

*APPLAUS*

Skrevet

Jeg synes ikke det er å rakke ned på noen å fortelle dem at de synger dårlig - når de gjør det.

Det var ikke det han sa - han sa at han hadde "måtte vært kjæresten hennes for å like dette" Det er STYGT å si, og forteller ikke noe om sanprestasjonene. Denne Milde har selv vært med og plukket henne ut blant 7000

Skrevet

Det var ikke det han sa - han sa at han hadde "måtte vært kjæresten hennes for å like dette" Det er STYGT å si, og forteller ikke noe om sanprestasjonene. Denne Milde har selv vært med og plukket henne ut blant 7000

PS: det med kjæresten sa han til den ene gutten som sang en kjærlighetsballade - ikke til jenta.

Skrevet

Ok - det fikk jeg ikke med meg.

Jeg er ingen stor fan av Tor Milde, bare så det er sagt. Men synes det må være greit at han forteller folk at de ikke er flinke til å synge når de ikke er det.

Gjest Call me Al
Skrevet

Jeg synes ikke det er å rakke ned på noen å fortelle dem at de synger dårlig - når de gjør det.

Nei, hadde det bare vært at de på en direkte måte sa at de sang dårlig, så hadde det vært greit. Men hvis du har sett på programmet så veit du like godt som meg at de tillater å si en god del mer enn det.

Skrevet

Jo, da -- ditt innlegg var så (ufrivillig) morsomt at "you made my day"... Men er det riktig av deg å gå klovnen Baltus i næringen?

Den største gleden er å glede andre. Jeg er glad du er så lett å underholde.

Skrevet

Det er bånn ærlig å si at det var dritdårlig, men ikke dermed høflig.

Ja, de har blitt med på dette, men en hvis en venninne spør deg om du liker hennes nye frisyre, så har også hun kanskje "bedt om det" og derfor må tolerere hvilket svar som helst?

Selv om svaret skulle være: "Nei, herregud! det var den verste frisyren jeg noen sinne har sett! Du ser utrolig teit ut med det håret der!"

De aller fleste vil - heldigvis - synes at det er langt utenfor hva som er akseptabel oppførsel å svare slik, SELV OM vedkommende fatisk spurte om din oppfatning.

Forskjellen på Idol og frisyre-spørsmålet er først og fremst at Idol-dommerne ikke bør lyve. De bør ikke si at det var bra når det ikke var det, men overfor en venninne med dårlig sveis kan en liten hvit løgn kanskje være velplassert.

Så de bør kunne si at dette ikke var så veldig bra, men på en mer vennlig og høflig måte.

Gjest Call me Al
Skrevet

Generelt er det blitt for mye drittsekk-tv. O.J, Schau, Gjersen og sånne typer burde ikke eksistert på norsk tv.

Jeg syns det sprer en holdning om at det er kult å være drittsekk. Det er kult å oppføre seg respektløst overfor andre mennesker.

Helt uten respekt!

Bra sagt.

Skrevet

Helt uten respekt!

Mulig jeg hsuker feil, men Kr. Schau har vel først og fremst latt det gå utover seg selv?

Skrevet

Det er bånn ærlig å si at det var dritdårlig, men ikke dermed høflig.

Ja, de har blitt med på dette, men en hvis en venninne spør deg om du liker hennes nye frisyre, så har også hun kanskje "bedt om det" og derfor må tolerere hvilket svar som helst?

Selv om svaret skulle være: "Nei, herregud! det var den verste frisyren jeg noen sinne har sett! Du ser utrolig teit ut med det håret der!"

De aller fleste vil - heldigvis - synes at det er langt utenfor hva som er akseptabel oppførsel å svare slik, SELV OM vedkommende fatisk spurte om din oppfatning.

Forskjellen på Idol og frisyre-spørsmålet er først og fremst at Idol-dommerne ikke bør lyve. De bør ikke si at det var bra når det ikke var det, men overfor en venninne med dårlig sveis kan en liten hvit løgn kanskje være velplassert.

Så de bør kunne si at dette ikke var så veldig bra, men på en mer vennlig og høflig måte.

Jeg mener du ikke kan sammenligne håret til venninna med dette programmet.

Det er ikke lagt opp til at dommerene skal være høflige, og det veit de som melder seg på programmet utmerket godt. Take it or leave it.

Skrevet

Den største gleden er å glede andre. Jeg er glad du er så lett å underholde.

Er ikke Baltus han i Knøttene?

Norsk oversettelse av Charlie Brown?

Kanskje han mente Klovnen BOZO?

Skrevet

Nei, hadde det bare vært at de på en direkte måte sa at de sang dårlig, så hadde det vært greit. Men hvis du har sett på programmet så veit du like godt som meg at de tillater å si en god del mer enn det.

De pakker det ikke inn, men det er det heller ikke lagt opp til. Enkelt og greit.

Skrevet

Så uttaleser som «en må være kjæresten din for å synes at dette er bra» er innenfor akseptabel oppførsel av et jurymedlem?

Skrevet

PS: det med kjæresten sa han til den ene gutten som sang en kjærlighetsballade - ikke til jenta.

åja - hehe, jeg skravla i går selv om tv'en stod på jeg - bare forholdt meg til det Mr.Kahn sa - trodde han hadde fulgt med for oss :)

like ille er det jo!

Skrevet

Ok - det fikk jeg ikke med meg.

Jeg er ingen stor fan av Tor Milde, bare så det er sagt. Men synes det må være greit at han forteller folk at de ikke er flinke til å synge når de ikke er det.

ja, men det er noe helt annet.

Skrevet

åja - hehe, jeg skravla i går selv om tv'en stod på jeg - bare forholdt meg til det Mr.Kahn sa - trodde han hadde fulgt med for oss :)

like ille er det jo!

Enig i at det er like ille uansett! :-)

Skrevet

Så uttaleser som «en må være kjæresten din for å synes at dette er bra» er innenfor akseptabel oppførsel av et jurymedlem?

Akkurat den frasen fikk jeg faktisk ikke med meg, og den er usakelig. Men ellers synes jeg dommerne må kunne fortelle folk at de synger dårlig når de faktisk gjør det.

Skrevet

Jepp, han fikk også beskjed om å ikke bæsje i postkassa til Ole Evenrud om han ikke gikk videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...