Gå til innhold

Unger ydmykes offentlig i drittsekk-TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg hsuker feil, men Kr. Schau har vel først og fremst latt det gå utover seg selv?

Mulig det.. jeg dro han inn fordi jeg tenkte på sex-scenen hans.. - det er vel rimelig respektløs oppførsel overfor publikum og tv-tittere.

Selv om det ikke var direkte angrep på noen andre, det har du rett i.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

16

• Mr Kahn

14

• flisa

12

• morsan

12

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja, men det er noe helt annet.

Men han sa da ikke det til hun som sang "Natural Woman"?

Skrevet

De pakker det ikke inn, men det er det heller ikke lagt opp til. Enkelt og greit.

Nei - enkelt og greit er det ikke - at du aksepterer dette betyr at grenser blir strukket - og en som drømmer om å bli popstjerne ender kanskje opp med å miste troen på seg selv. Vi som er TV-tittere behøver SLETT ikke å godta slikt.

Skrevet

Jepp, han fikk også beskjed om å ikke bæsje i postkassa til Ole Evenrud om han ikke gikk videre.

Akkurat den var jo litt morsom, da! *S*

Skrevet

Akkurat den frasen fikk jeg faktisk ikke med meg, og den er usakelig. Men ellers synes jeg dommerne må kunne fortelle folk at de synger dårlig når de faktisk gjør det.

Diplomati er det operative ordet. Diplomatiets kunst er å be noen dra til helvete på måte som gjør at de gleder seg til turen.

Skrevet

Men han sa da ikke det til hun som sang "Natural Woman"?

Nei - han gjorde visst ikke det. Han sa det visst til en gutt. Syns det er like jævlig uansett jeg.

Skrevet

Morsom når de kjente hverandre fra før, men det hadde blitt noe annet om han hadde sagt det til en/ei han ikke kjente fra før.

Kanskje derfor herr Minde uttalte seg "litt friere" også...

Skrevet

Mulig det.. jeg dro han inn fordi jeg tenkte på sex-scenen hans.. - det er vel rimelig respektløs oppførsel overfor publikum og tv-tittere.

Selv om det ikke var direkte angrep på noen andre, det har du rett i.

Team Antonsen, Schau og Jesperesen bidrar til å forflate (i beste fall) humoren. De fleste av innslagene kan vel nesten ikke kalles humor, da jeg ikke finner koprofili, ydmykelsesterapi og intimeksibisjonisme spesielt morsomt.

Skrevet

Syns jeg også - sikkert noen som har gjort det...hehe

Skrevet

Diplomati er det operative ordet. Diplomatiets kunst er å be noen dra til helvete på måte som gjør at de gleder seg til turen.

Hehe!

Skrevet

jo, jeg tolket visst innlegget ditt feil - jeg fulgte jo ikke helt med i går - hehe, han sa det visst til Magnus - men det spiller ingen rolle. Sånt sier man ikke.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267088

Ja, jeg vet at det var Magnus som fikk den i trynet, men «kritikken» han ga Christina Alvarez var ikke et hår bedre.

Dette var mer selvhevdelse enn objektiv bedømmelse av en deltager.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

helt enig - noe vi jo også diskuterte med tv-slavene i går :)

De som ikke er 18 år engang skal ikke behøve å ta i mot slike "morsomheter" - tenk deg hvordan slike "morsomheter" setter seg i en ungdom! Det hadde holdt å si at de ikke var gode nok denne gangen - de er tross alt plukket ut som de 50 beste av de 7000,- og så klart de da tror de kan!

Han Mildefyren prøver å oppnå samme "kul drittsekkstatus" som tidligere hoveddommer Karlsen. Og det blir for dumt på bekostning av unge mennesker.

Nå er det tredje gang IDOL går på norsk TV, så deltakerne vet så absolutt hva de kan utsettes for. Syns overhodet ikke synd på dem.

Gjest Call me Al
Skrevet

De pakker det ikke inn, men det er det heller ikke lagt opp til. Enkelt og greit.

Gjør du deg dum, eller? Det kan da ikke være så vanskelig å innrømme at det har blitt servert en del kommentarer som har vært langt over streken?

Skrevet

Ja, jeg vet at det var Magnus som fikk den i trynet, men «kritikken» han ga Christina Alvarez var ikke et hår bedre.

Dette var mer selvhevdelse enn objektiv bedømmelse av en deltager.

Merket meg at det var et par av deltakerne Minde ikke kommenterte, men husker ikke om det var de etter pause eller ikke.

Kanskje han ble "snakka til"...

Skrevet

Nei - enkelt og greit er det ikke - at du aksepterer dette betyr at grenser blir strukket - og en som drømmer om å bli popstjerne ender kanskje opp med å miste troen på seg selv. Vi som er TV-tittere behøver SLETT ikke å godta slikt.

Tull. Hvis de ikke tåler å høre at de ikke er flinke til å synge, får de la være å melde seg på Idol.

Det å ville bli popstjerne innebærer en god del skuffelser i livet. Det tror jeg det er like greit at de finner ut tidlig. Mulig det er kynisk, men it's a hard life.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hehe. Men diplomati er ikke en del av konseptet for IDOL. Dommerne "skal" være utidige, det er en del av settingen. Man kan mene hva man vil om det, men disse ungene er for naive hvis de innbiller seg at de er den eneste ene som er så fantastisk bra at de kommer til å gå klar.

Skrevet

Merket meg at det var et par av deltakerne Minde ikke kommenterte, men husker ikke om det var de etter pause eller ikke.

Kanskje han ble "snakka til"...

Er det ikke slik at de fleste får kommentarer fra bare tre av dommerne? Dvs at de bytter på med å være den som ikke kommenterer?

Skrevet

Gjør du deg dum, eller? Det kan da ikke være så vanskelig å innrømme at det har blitt servert en del kommentarer som har vært langt over streken?

Jeg synes mange av kommentarene er langt over streken, men jeg ser på likevel. Tviler at deltakerne vil at vi skal slutte å se på forde, da hadde det jo ikke blitt arrangert idol.

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til noen som har vært stygge overtramp.Stygge overtramp var han britiske dommeren i World idol, han var ikke snau når han kommenterte foks utseende. Det får holde at de kommenterer synginga.

Det er ikke lagt opp til at dommerne skal være hyggelige.

Det er 3. runde med Idol, og deltakerne veit utmerket godt hva de går til når de melder seg på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...