Gå til innhold

Unger ydmykes offentlig i drittsekk-TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

God dag, mann. Økseskaft.

Har du lest det eventyret der? Skjønte du poenget?

Dust.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

16

• Mr Kahn

14

• flisa

12

• morsan

12

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva har nå det med saken å gjøre?

Well, kanskje Milde hadde siklet litt for nær frøken Alvarez og fått grå-øyet bak i kulissene, og «hevnet seg», hva vet jeg?

Synes nok fyren så litt halvpedo ut, ja. Øya står ut av skallen på'n som på ei dau rotte når han glor på disse håpefulle småtuppene med navlen bar.

Yæch...

Skrevet

Well, kanskje Milde hadde siklet litt for nær frøken Alvarez og fått grå-øyet bak i kulissene, og «hevnet seg», hva vet jeg?

Synes nok fyren så litt halvpedo ut, ja. Øya står ut av skallen på'n som på ei dau rotte når han glor på disse håpefulle småtuppene med navlen bar.

Yæch...

Det renner visst litt over for deg, nå.

Slapp av og tell langsomt til ti.

Og vær glad for at det er så mange unge fine damer som vil ha eldre menn.

Skrevet

Det renner visst litt over for deg, nå.

Slapp av og tell langsomt til ti.

Og vær glad for at det er så mange unge fine damer som vil ha eldre menn.

Det var vel ikke problemstillingen, var det vel?

Det er vel når eldre menn vil ha «unge fine damer» at problemene oppstår, særlig når den «unge fine damen» ikke gjengjelder den eldre mannens «følelser».

Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor de skal strø rundt seg med ekle kommentarer til deltakerne.

Skrevet

Det var vel ikke problemstillingen, var det vel?

Det er vel når eldre menn vil ha «unge fine damer» at problemene oppstår, særlig når den «unge fine damen» ikke gjengjelder den eldre mannens «følelser».

Hvis du skal kritisere IDOL bør du fokusere på konseptet, ikke på de enkelte dommerne - som selvsagt er oppfordret til å ta hardt i. Og framfor alt bør du ikke trekke inn disses privatliv.

Dette handler ikke om Tor Milde som er en stor drittsekk. Det handler om et konsept som går ut på å gjøre utdriting til underholdning. Om dommeren heter Jan Fredrik Karlsen eller Tor Milde er av underordnet betydning.

Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article347236.ece

Var det henne her du mente som fikk så flengende kritikk? Jeg så på med et halvt øye/øre i går og syns Milde var vel krass ja. Var sikkert noe uforløste hormoner han slet med.

Det var vel ikke noe bedre da Anneli Drecker i forrige runde sa at hun ble kvalm av å høre en deltaker synge.

Jeg sier det igjen: Kritikk av dommerne som personer er avsporing. Dette handler om et konsept som går ut på å gjøre utdriting til underholdning.

De som står bak programmet har selvsagt sørget for både å finne de rette dommertypene og å fortelle disse hvordan det forventes at de gjør jobben sin.

Jeg ser på IDOL og synes det er artig å følge med, men synes av og til det er pinlig å høre dommernes uttalelser.

Helt greit at de sier fra når det synges surt eller nasalt, det lærer deltakerne noe av, men kommentarer som bare slår beina vekk under dem er ikke konstruktiv kritikk.

Men kritikk må de tåle.

Skrevet

Det var vel ikke noe bedre da Anneli Drecker i forrige runde sa at hun ble kvalm av å høre en deltaker synge.

Jeg sier det igjen: Kritikk av dommerne som personer er avsporing. Dette handler om et konsept som går ut på å gjøre utdriting til underholdning.

De som står bak programmet har selvsagt sørget for både å finne de rette dommertypene og å fortelle disse hvordan det forventes at de gjør jobben sin.

Jeg ser på IDOL og synes det er artig å følge med, men synes av og til det er pinlig å høre dommernes uttalelser.

Helt greit at de sier fra når det synges surt eller nasalt, det lærer deltakerne noe av, men kommentarer som bare slår beina vekk under dem er ikke konstruktiv kritikk.

Men kritikk må de tåle.

Amen!

Skrevet

Hvis du skal kritisere IDOL bør du fokusere på konseptet, ikke på de enkelte dommerne - som selvsagt er oppfordret til å ta hardt i. Og framfor alt bør du ikke trekke inn disses privatliv.

Dette handler ikke om Tor Milde som er en stor drittsekk. Det handler om et konsept som går ut på å gjøre utdriting til underholdning. Om dommeren heter Jan Fredrik Karlsen eller Tor Milde er av underordnet betydning.

«-Hvis du skal kritisere IDOL bør du fokusere på konseptet, ikke på de enkelte dommerne ...-»

Hvis du tar deg bryderiet å lese flere av mine innlegg i denne tråden, så vil du oppdage at det var noe av det bakeforliggende motivet her.

Skrevet

«-Hvis du skal kritisere IDOL bør du fokusere på konseptet, ikke på de enkelte dommerne ...-»

Hvis du tar deg bryderiet å lese flere av mine innlegg i denne tråden, så vil du oppdage at det var noe av det bakeforliggende motivet her.

I så fall burde du jo være enig i at Mildes privatliv ikke har det ringeste med saken å gjøre.

Han har fått sin rolle i IDOL, og den bekler han godt. Tror du ikke det er meningen at vi skal sukke og stønne og rive oss i håret over den drittsekken, som ikke bare er krass, men som attpåtil er noe så uhørt som gammel og lite pen?

Skrevet

I så fall burde du jo være enig i at Mildes privatliv ikke har det ringeste med saken å gjøre.

Han har fått sin rolle i IDOL, og den bekler han godt. Tror du ikke det er meningen at vi skal sukke og stønne og rive oss i håret over den drittsekken, som ikke bare er krass, men som attpåtil er noe så uhørt som gammel og lite pen?

Det har jeg ingen kommentarer til. Slike vurderinger får bli opp til hver især.

Skrevet

Man trenger ikke være musikalsk anlagt selv for å være musikkritiker, journalist, produsent, lydtekniker etc.

Forøvrig synes jeg ikke synd på de som blir latterliggjort i IDOL etter første runde. De VET hva de går til - de har sett de tidligere rundene, og sikkert engelsk/amerikansk IDOL også.

At hele greia er totalt idiotisk og latterlig er en annen sak. Det skal jeg ikke nekte på.

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...