Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zakynthos, noen som vet hvor det er? (En ferie øy)Hvilket land?

Skrevet

Hellas, er det ikke det?

Mulig jeg tar feil, men det høres veldig gresk ut...(pun intended!:))

Skrevet

Det er en liten øyperle som de store turistmengdene ikke har oppdaget ennå.(Som feks Mallorca og Gran Canaria)

Anbefales!!!

Skrevet

Det er en liten øyperle som de store turistmengdene ikke har oppdaget ennå.(Som feks Mallorca og Gran Canaria)

Anbefales!!!

Oh well..Hordene med slitfulle, skrålende engelskmenn som folengst har intatt øya må vel sies å være et nokså stort rusk i det idylliske øyet der.

Skrevet

Oh well..Hordene med slitfulle, skrålende engelskmenn som folengst har intatt øya må vel sies å være et nokså stort rusk i det idylliske øyet der.

Sånn apropos greske øyer som ikke er ødelagt av turismen, har du vært på Chios og/eller Lesvos?

Skrevet

En gresk øy hvor skandinaviske ungdommer puler og drikker i ukesvis om sommeren.

Skrevet

En gresk øy hvor skandinaviske ungdommer puler og drikker i ukesvis om sommeren.

Kult....synd en ikke er ungdom lenger. Har du tips til hvor vi mer modne drar for å gjøre det samme? :)

Skrevet

Kult....synd en ikke er ungdom lenger. Har du tips til hvor vi mer modne drar for å gjøre det samme? :)

Kan man ikke gjøre det de fleste steder da? ;-)

Skrevet

Kan man ikke gjøre det de fleste steder da? ;-)

....helt sikkert, det er vel bare meg som ikke har oppdaget det enda....;)

Skrevet

....helt sikkert, det er vel bare meg som ikke har oppdaget det enda....;)

Men om du vil ha anbefaling av greske øyer som er utenfor det verste turist-tråkket, store øyer med masse og se, så er det bare å si ifra! Ikke den høyeste partyfaktoren kanskje, men absolutt mulig å ta seg en fest noen steder på de øyene. Tenker på Lesvos & Chios, to øyer langt øst i Egeerhavet. To perler...

Dvs. Lesvos har jeg bare vært på i ca 2 dager på en liten avstikkertur fra Chios, men skal dit nå i juni på ferie. Chios har jeg imidlertid besøkt en 6-7 ganger og reiser gjerne tilbake dit senere igjen :-)

Skrevet

Men om du vil ha anbefaling av greske øyer som er utenfor det verste turist-tråkket, store øyer med masse og se, så er det bare å si ifra! Ikke den høyeste partyfaktoren kanskje, men absolutt mulig å ta seg en fest noen steder på de øyene. Tenker på Lesvos & Chios, to øyer langt øst i Egeerhavet. To perler...

Dvs. Lesvos har jeg bare vært på i ca 2 dager på en liten avstikkertur fra Chios, men skal dit nå i juni på ferie. Chios har jeg imidlertid besøkt en 6-7 ganger og reiser gjerne tilbake dit senere igjen :-)

He he, takk for tips:)

Egentlig er jeg veldig ferdig med party-tiden, når sant skal sies så tror jeg jaggu jeg er ferdig med pulinga også, det virker hvertfall slik:-)

Men en tur til en gresk øy kan en aldri bli ferdig med!

Skrevet

Sånn apropos greske øyer som ikke er ødelagt av turismen, har du vært på Chios og/eller Lesvos?

Hei!

Ikke vært på neon av dem, men begge skal visstnok være flotte.

Jeg har deriomot vært på Karpathos. Perfekt for hvile og avkopling, men slett ikke livløs:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8114074

Skrevet

He he, takk for tips:)

Egentlig er jeg veldig ferdig med party-tiden, når sant skal sies så tror jeg jaggu jeg er ferdig med pulinga også, det virker hvertfall slik:-)

Men en tur til en gresk øy kan en aldri bli ferdig med!

For å si det sånn, så er det verken puling eller drikking som har kjennetegnet mine Hellas-reiser, så øyene kan trygt anbefales uansett. :-)

Når sant skal sies så er det vel for rolig der for de som gjerne vil ta seg en skikkelig fest (med unntak av noen få steder som man i såfall må oppsøke, ikke utesteder på rekke og rad i hotellområdene). Ikke er det et kamaki-befengt område heller, så for puling anbefales at man nyter medbragt ;-)

Skrevet

F eks på Rhodos er det en snittalder på 30-40 år på de som puler og drikker hele sommeren.

På Zakynthos er snittalderen på samme aktivitet 19 år.

Skrevet

Hei!

Ikke vært på neon av dem, men begge skal visstnok være flotte.

Jeg har deriomot vært på Karpathos. Perfekt for hvile og avkopling, men slett ikke livløs:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8114074

Karphatos er jo så flott.

Var sommeren 98.

*drømmer meg tilbake*

Skrevet

Karphatos er jo så flott.

Var sommeren 98.

*drømmer meg tilbake*

*drømmer meg tilbake*

Jepp! Dit skal jeg igjen, det er sikkert og visst..

Skrevet

F eks på Rhodos er det en snittalder på 30-40 år på de som puler og drikker hele sommeren.

På Zakynthos er snittalderen på samme aktivitet 19 år.

....baserer du dette på egen erfaring, eller er det bare noe du har hørt....? :-)

Skrevet

....baserer du dette på egen erfaring, eller er det bare noe du har hørt....? :-)

Jeg bringer kun til torgs egne erfaringer.

...som jeg har brukt mange år på å skaffe meg.

Som du sikkert skjønner, har jeg vært mer på Rhodos enn på Zakynthos.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...