Gå til innhold

Er jeg deprimert?


clint1365380819

Anbefalte innlegg

clint1365380819

Jeg er en mann på 41 år.For ca, ett år siden fikk jeg smerter i muskulatur i armer og ben. Siden den tid, har flere plager meldt sin ankomst.Jeg har fått nedsatt energi, større trøtthet,tristhet, overfølsom og blir letter irritert. De siste to-tre mnd, har jeg også vært plaget med øreverk,hodepine, trykk i brystkassen og stramme/ømme kjevemuskler og en fryse følelse samtidig som jeg svetter. Det hender også at jeg får urolige ben. Da er det som om jeg får kramper fra korsryggen og ned i føttene. Når jeg får dette klarer jeg verken å ligge eller sitte, som regel blir det nattevåk, når dette slår til. Har lest at kroniske smerter over tid kan gi depresjon. Jeg har hatt kroniske nakke og ryggsmerter i minst ti år. Etter MR og CT har jeg fått konstantert flere prolapser og slitasje både i nakke og rygg. Er litt bekymret over at dette skal forverre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør få legen til å sjekke stoffskiftet ditt. Det skal gjøres rutinemessig ved slike symptomer som du beskriver.

De vanligste symptomene (blant mange fler) er frossenhet, tretthet, depresjon, muskelsmerter/muskelsvakhet, treg mage _eller_ diaré, oppblåsthet og/eller vektøkning mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...