Gå til innhold

Dere mannfolk på dol

Anbefalte innlegg

Gjest takk for hjelpen!
Skrevet

Jeg er en gravid kvinne med et problem. Min mann og jeg klarer ikke å enes om navn til prinsessa i magen.

Hvorfor har mannfolk sååå sære meninger? Ingen forslag er gode nok, alle så og si, blir forkastet.

Hvilke navn synes dere menn er fine?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Dorthe

8

• Åsemor

7

• fei1365380229

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Blir englebarnet en gutt eller jente?

Hvis gutt: Clint.

Hvis jente: Angelina.

Synes ikke jeg er spesielt sær, og det er heller ikke mannen din. Det er jeg helt overbevist om.

Men du burde ikke spørre om navnetips her på dol. Folk kaller jo unga sine det mest utrolige her inne. Ask, Bjørk, Ved (tror jeg det er en som heter), og den klassiske Geir. Yukk!

Så ikke hør på idiotene.

Skrevet

Synes ikke jeg er spesielt sær, og det er heller ikke mannen din. Det er jeg helt overbevist om.

Men du burde ikke spørre om navnetips her på dol. Folk kaller jo unga sine det mest utrolige her inne. Ask, Bjørk, Ved (tror jeg det er en som heter), og den klassiske Geir. Yukk!

Så ikke hør på idiotene.

Skikkelig dustete navn du liker ;o). Der hadde jeg lagt ned forbud.

Gjest hemmmmmmelig
Skrevet

Så ikke hør på idiotene.

Sier du som heter det du heter.......

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skikkelig dustete navn du liker ;o). Der hadde jeg lagt ned forbud.

Nja, spørs om ikke datteren din hadde blitt enig med meg. :)

Chuck kunne for øvrig også vært et alternativ.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sier du som heter det du heter.......

Nå var det faktisk ikke jeg som navnga meg selv, så den burde du i så fall myntet på foreldrene mine. Men i din familie er det kanskje normalt å navgi seg selv?

Det er akkurat det jeg sier. Her inne er det mye rart!

Skrevet

Nja, spørs om ikke datteren din hadde blitt enig med meg. :)

Chuck kunne for øvrig også vært et alternativ.

Nei, det tviler jeg på, hun har ikke så dårlig smak. Forresten så heter hun M.Angelica sjøl og tør aldri å bruke Angelica. Er etter exsvigermor da.

Det er ikke M.Anglelica på forumet altså :o)

Skrevet

Nå var det faktisk ikke jeg som navnga meg selv, så den burde du i så fall myntet på foreldrene mine. Men i din familie er det kanskje normalt å navgi seg selv?

Det er akkurat det jeg sier. Her inne er det mye rart!

Du har da et greit navn. Like greit som mitt :o) Er det det man kaller litt kjedelig?

Skrevet

Så ikke hør på idiotene.

"prinsessa"

Jeg håper da for din skyld at du ikke kaller en eventuell fremtidig sønn for prinsesse. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det tviler jeg på, hun har ikke så dårlig smak. Forresten så heter hun M.Angelica sjøl og tør aldri å bruke Angelica. Er etter exsvigermor da.

Det er ikke M.Anglelica på forumet altså :o)

Heter datteren din Angelica? Du hellige jul!

Nå er det nesten så jeg begynner å tro på skjebnen.

Skrevet

Mannfolk sære meninger?

Det finnes da sørenmeg kvinnfolk med sære meninger og.

Her i huset gjorde vi det på følgende måte: Jeg skrev en liste med 30 navn eller noe, og samboeren min strøk ut de som var uaktuelle. Så satt vi igjen med 5 navn eller noe, som vi pratet om og prøvde ut, og til slutt ble enige om.

Hva med å velge ett navn hver, så får man en festlig kombinasjon. (Kanskje det er det MM og krompen har gjort...)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"prinsessa"

Jeg håper da for din skyld at du ikke kaller en eventuell fremtidig sønn for prinsesse. ;)

Prinsesse? Nei. Clint er navnet. Det gjør seg utrolig bra med mitt etternavn også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har da et greit navn. Like greit som mitt :o) Er det det man kaller litt kjedelig?

Ja, jeg tror det. Vi heter noe alle heter. Halve vennegjengen heter det samme som meg. Den andre halvparten heter noe i den duren.

Skrevet

Prinsesse? Nei. Clint er navnet. Det gjør seg utrolig bra med mitt etternavn også.

Poenget mitt er at vedkommende skriver "prinsessa vår". Og så spør du om det er gutt eller jente.

I mitt hode sier det seg selv at man ikke kan kalle prinsessene sine for Clint.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Poenget mitt er at vedkommende skriver "prinsessa vår". Og så spør du om det er gutt eller jente.

I mitt hode sier det seg selv at man ikke kan kalle prinsessene sine for Clint.

Åja. Men prinsessa kan være så mangt. F.eks. er jeg helt sikker på at enkelte i homsepatruljen ble kalt "prinsessa vår" når de var små. Det ville forklart et og annet. Ikke legningen, men oppførselen.

Så man kan ikke i år 2005 tolke det dithen at prinsesse nødvendigvis betyr jente.

Men Martha er jente.

Skrevet

Heter datteren din Angelica? Du hellige jul!

Nå er det nesten så jeg begynner å tro på skjebnen.

Hun heter så :o)

Blir det middag med cognac snart? Hun er ikke så forelsket nå og jobber omtrent der du bor. Men det er jeg som skal ha cognacen altså.

Skrevet

Ja, jeg tror det. Vi heter noe alle heter. Halve vennegjengen heter det samme som meg. Den andre halvparten heter noe i den duren.

Jeg hadde tre i klassen med samme navn som meg og på ungdomsskolen to som het samme navn som deg + to kompiser.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun heter så :o)

Blir det middag med cognac snart? Hun er ikke så forelsket nå og jobber omtrent der du bor. Men det er jeg som skal ha cognacen altså.

Er hun ikke forelsket heller? Men var ikke hun sammen med en frøken fra Frogner?

Nei, nå ramler jeg helt av lasset.

Har hun blitt et par år eldre siden sist? Du vet, jeg skrev nettopp ett 47/17-innlegg. Dater jeg dattera de kan det innlegget slå tilbake på meg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde tre i klassen med samme navn som meg og på ungdomsskolen to som het samme navn som deg + to kompiser.

Fordelen med at foreldre går for de kjedelige navna er at man får en mye enklere jobb hva bordkort angår når det er fest. Man kan bare skrive 2-3 stykker og så kopiere dem opp.

Skrevet

Er hun ikke forelsket heller? Men var ikke hun sammen med en frøken fra Frogner?

Nei, nå ramler jeg helt av lasset.

Har hun blitt et par år eldre siden sist? Du vet, jeg skrev nettopp ett 47/17-innlegg. Dater jeg dattera de kan det innlegget slå tilbake på meg. :)

Nei, hun er fremdeles bare 19. Men moden for alderen og jeg er sikker på at du aldri har vært borti maken. Temperament.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...