Gå til innhold

47/17

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Leste under her at den ene idoldommeren var sammen med en på 17 når han selv var 47.

Er det sant? Aner ikke hvem fyren er, men 47/17. Vel... Det er 30 år. 30 år er relativt mye i den alderen. 30 år er relativt mye uansett alder.

Spørsmålet mitt går egentlig ikke på om denne fyren er halvpedo eller ikke, men hvordan 47 år gamle menn fatter interesse for så unge damer? Hvordan er det mulig? Jeg er selv... fortsatt rundt 29, og jeg synes til og med russen ser ut som barnerumper nå.

Hvordan sjekker man dem opp? Jeg har riktignok sett bartefolket på TvNorge (uten å nevne navn) stå ute og flørte hemningsløst med 18 år gamle jenter på 18-års utesteder, latt dem fråtse i sprit, før de har ruslet et-eller-annet sted sammen. Er noen år siden nå, og han ene av dem er vel til og med gift med en fjortiss.

Hva feiler det disse folka? De må jo være litt syke i hodet?

Hvis det stemmer at denne fyren i Idol var sammen med en 17 år gammel jente, og dermed fortjener karakteristikken halvpedo, hvorfor fatter ikke media interesse i saken? Det er høyst relevant at det sitter en kåt mannsgris i juryen. Spesielt vil jeg anta at 16-åringenes foreldre mener det når de sender unga sine på hotellturer til Oslo med svinet.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• flisa

7

• Mary Poppins

4

• lilleva

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har stått om det i VG.

Jeg er helt enig i vurderingen din, men undrer meg like mye den andre veien: Hva slags 17 år gammel jente tenner på en halvfeit, halvslapp, surmaga harrytass som sannsynligvis er eldre enn faren hennes?

Da jeg var 17 (eller 27, for den saks skyld) var sånne karer helt utenkelige for meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er helt enig i vurderingen din, men undrer meg like mye den andre veien: Hva slags 17 år gammel jente tenner på en halvfeit, halvslapp, surmaga harrytass som sannsynligvis er eldre enn faren hennes?

Da jeg var 17 (eller 27, for den saks skyld) var sånne karer helt utenkelige for meg.

Ja, det er like sykt den veien, men han er den voksne her.

Hadde jeg hatt en 17 år gammel datter, og hun en dag hadde tatt med denne rakkern på middag, hadde jeg fa'n døtta meg mista alt som het kroppskontroll.

Skrevet

Sånne er helt utenkelige for meg også. He he.

Skrevet

Hadde jeg hatt en 17 år gammel datter, og hun en dag hadde tatt med denne rakkern på middag, hadde jeg fa'n døtta meg mista alt som het kroppskontroll.

Da hadde jeg tørket støvet av den gode, gamle Krag'en og demonstrert mine utmerkede skytterevner.

Skrevet

Sånne er helt utenkelige for meg også. He he.

Ja, tenk om datteren din kom trekkende hjem med Tor Milde? Drømmesvigersønn?

;oP

Gjest diddelidu
Skrevet

Jeg forsvarer ikke halvpedoer, bare så det er sagt, men synes ikke pedo-begrepet kan brukes hvis jenta er så gammel som 17.

Men, at fyren åpenbart er et svin er en annen sak!

Jeg tror at i denne Tor Mildes tilfelle så er det flere moment enn alder inne i bildet. Mistenker at han kanskje befinner seg på et mentalt nivå som samsvarer ganske greit med et ungt , forvirret menneske i sen-puberteten.

Tror han får lete en stund før han greier finne seg en voksen, oppegående dame for å si det sånn!

Leste et intervju med han hvor han raste mot artisten Jewel, hvor han kalte henne en glemt artist, og at han ikke ville la seg belære om livet av en person som bare var 19 år, noe han følte Jewel prøvde på da han traff henne på en sammenkomst en gang.

Tror at den godeste Milde har et stykke igjen før han kommer opp til Jewels nivå.

Ellers kan det se ut som at noen unge jenter tiltrekkes av eldre menn, likedan som noen unge gutter har en periode hvor de foretrekker middelaldrende kvinner.

Dette "går over" for de fleste tror jeg.

At du er 29 år og synes russen ser ut som barnerumper tror jeg du skal være glad for, og ta som et sunnhetstegn!:-)

Skrevet

Ja, tenk om datteren din kom trekkende hjem med Tor Milde? Drømmesvigersønn?

;oP

Han hadde ikke sluppet inn i dette huset. Visse kriterier har jeg satt. Ingen fikk overnatte her uten min godkjennelse ;o)

Det er sant men nå har hun jo flyttet.

Skrevet

Det verste er vel at det ikke er løse rykter- han sto selv frem i et eller annet ukeblad og fortalte og sin ville fortid- blant annet dette..

Jeg skjønner heller ikke hva en som nærmer seg 50 skal med en som knapt er lovlig - sånn bortsett fra det seksuelle da.

Skjønner det littegrann bedre om en på 40 er sammen med en på 70- selv om det likevel synes helt vilt for meg. Men da er iallefall den på 40 voksen, og har littegrann livserfaring på baken.

47 og 17 blir for drøyt for meg, enten det er mannen eller kvinnen som er eldst.

Hva har man å snakke om for eksempel- hva har man til felles? Sex- javel, men i et lengre forhold- hva driver man med/snakker om utenom dette?

Det er også interessant å tenke på hva i huleste en 17-åring skal med en 47-åring- og iallefall når han/hun ser ut som et takras. Eller hva en jente på 25 skal med en på 55.

Hvordan får disse gamlisene draget? Er jo ikke bare kjendiser/rikinger/sexy gamliser som driver på sånn.. Greit nok at man kan komme overens med folk som er eldre enn en selv, og at de kan ha en flott personlighet, men igjen- hva har man til felles, i det daglige?

Jeg er på ditt nivå- er "bare" 25, men kunne likevel aldri ha tenkt meg å bli sammen med en under 20. Mulig unggutta er fine å se på- og jeg dermed kunne hatt meg en liten ONS (men jeg tviler t.o.m på at jeg ville det..)- men et samliv? Aldri verden!

Ei heller ville det falt meg inn å leve livet mitt med en fyr som er eldre enn min far.

Hadde forøvrig selv en 45-årig lærer på ungdomsskolen som ble sammen med en 9-klassing. De giftet seg og fikk barn sammen, men da hun passerte 25, byttet han henne ut med en ny 16-åring.

Fysj og æsj!

mil1365380270
Skrevet

Problemet med å si noe er at ungen kanskje går i opposisjon, og bruker enda lenger tid på å komme seg bort fra fyren. Så du måtte nok bare sittet der og smilt, mens du sendte potetene videre til ham ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forsvarer ikke halvpedoer, bare så det er sagt, men synes ikke pedo-begrepet kan brukes hvis jenta er så gammel som 17.

Men, at fyren åpenbart er et svin er en annen sak!

Jeg tror at i denne Tor Mildes tilfelle så er det flere moment enn alder inne i bildet. Mistenker at han kanskje befinner seg på et mentalt nivå som samsvarer ganske greit med et ungt , forvirret menneske i sen-puberteten.

Tror han får lete en stund før han greier finne seg en voksen, oppegående dame for å si det sånn!

Leste et intervju med han hvor han raste mot artisten Jewel, hvor han kalte henne en glemt artist, og at han ikke ville la seg belære om livet av en person som bare var 19 år, noe han følte Jewel prøvde på da han traff henne på en sammenkomst en gang.

Tror at den godeste Milde har et stykke igjen før han kommer opp til Jewels nivå.

Ellers kan det se ut som at noen unge jenter tiltrekkes av eldre menn, likedan som noen unge gutter har en periode hvor de foretrekker middelaldrende kvinner.

Dette "går over" for de fleste tror jeg.

At du er 29 år og synes russen ser ut som barnerumper tror jeg du skal være glad for, og ta som et sunnhetstegn!:-)

Jeg vet at man ikke er pedofil når man tenner på 17-åringer. Det var derfor jeg skrev halvpedo.

Ja, det er et sunnhetstegn. Men jeg trodde det gjaldt de fleste. Når vi er 13 tiltrekkes vi av 13-åringer og Sam Fox, når vi er 16 tiltrekkes vi av 16-åringer og de rundt den alderen, osv.

30 års aldersforskjell er hinsides mye, og at en sånn fyr skal være med å passe på fjortisser, mange som helt sikkert er i stand til å gjøre både det ene og det andre for sin berømmelse, er skremmende.

Skrevet

Min far har gjort det klart at han har en god gammal jakthagle liggende som velkomst dersom jeg skulle ta med meg en frier på hans alder. Forøvrig alle andre friere som ikke faller i smak også.

Gjett om jeg er lykkelig for at han ikke har benyttet den de gangene jeg har tatt med min nåværende samboer hjem!:)

(som forøvrig er en "gammel gris" på hele 31!;))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det verste er vel at det ikke er løse rykter- han sto selv frem i et eller annet ukeblad og fortalte og sin ville fortid- blant annet dette..

Jeg skjønner heller ikke hva en som nærmer seg 50 skal med en som knapt er lovlig - sånn bortsett fra det seksuelle da.

Skjønner det littegrann bedre om en på 40 er sammen med en på 70- selv om det likevel synes helt vilt for meg. Men da er iallefall den på 40 voksen, og har littegrann livserfaring på baken.

47 og 17 blir for drøyt for meg, enten det er mannen eller kvinnen som er eldst.

Hva har man å snakke om for eksempel- hva har man til felles? Sex- javel, men i et lengre forhold- hva driver man med/snakker om utenom dette?

Det er også interessant å tenke på hva i huleste en 17-åring skal med en 47-åring- og iallefall når han/hun ser ut som et takras. Eller hva en jente på 25 skal med en på 55.

Hvordan får disse gamlisene draget? Er jo ikke bare kjendiser/rikinger/sexy gamliser som driver på sånn.. Greit nok at man kan komme overens med folk som er eldre enn en selv, og at de kan ha en flott personlighet, men igjen- hva har man til felles, i det daglige?

Jeg er på ditt nivå- er "bare" 25, men kunne likevel aldri ha tenkt meg å bli sammen med en under 20. Mulig unggutta er fine å se på- og jeg dermed kunne hatt meg en liten ONS (men jeg tviler t.o.m på at jeg ville det..)- men et samliv? Aldri verden!

Ei heller ville det falt meg inn å leve livet mitt med en fyr som er eldre enn min far.

Hadde forøvrig selv en 45-årig lærer på ungdomsskolen som ble sammen med en 9-klassing. De giftet seg og fikk barn sammen, men da hun passerte 25, byttet han henne ut med en ny 16-åring.

Fysj og æsj!

Vi lever i en syk verden med syke folk.

Ellers enig i alt du skriver.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Problemet med å si noe er at ungen kanskje går i opposisjon, og bruker enda lenger tid på å komme seg bort fra fyren. Så du måtte nok bare sittet der og smilt, mens du sendte potetene videre til ham ;-)

Visst skulle jeg sendt poteter! De skulle blitt sendt som aldri før.

Er redd jeg hadde sendt andre ting også.

Gjest diddelidu
Skrevet

Jeg vet at man ikke er pedofil når man tenner på 17-åringer. Det var derfor jeg skrev halvpedo.

Ja, det er et sunnhetstegn. Men jeg trodde det gjaldt de fleste. Når vi er 13 tiltrekkes vi av 13-åringer og Sam Fox, når vi er 16 tiltrekkes vi av 16-åringer og de rundt den alderen, osv.

30 års aldersforskjell er hinsides mye, og at en sånn fyr skal være med å passe på fjortisser, mange som helt sikkert er i stand til å gjøre både det ene og det andre for sin berømmelse, er skremmende.

Ja, klart det er skremmende at han har blitt plassert i en posisjon hvor han lett får makt over unge menneskers skjebne.

Men det kan vel være vanskelig å få gjort noe med så lenge folk absolutt vil ha program av type "Idol", vanskelig å få voksne, seriøse mennesker til å sitte i en sånn jury, tror jeg.

At Milde er en vits som dommer viser han jo oss hver gang han er på skjermen, så det kan ikke være musikaliteten hans, eller evne til å se hvem som har musikalsk talent som gjør at han er hyret inn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Min far har gjort det klart at han har en god gammal jakthagle liggende som velkomst dersom jeg skulle ta med meg en frier på hans alder. Forøvrig alle andre friere som ikke faller i smak også.

Gjett om jeg er lykkelig for at han ikke har benyttet den de gangene jeg har tatt med min nåværende samboer hjem!:)

(som forøvrig er en "gammel gris" på hele 31!;))

31 er en fin alder, og din far virker ytterst fornuftig. Får bare håpe han bruker hagla den dagen du bytter ut din nåværende kjæreste med Helge Hammelow Berg. :)

mil1365380270
Skrevet

Visst skulle jeg sendt poteter! De skulle blitt sendt som aldri før.

Er redd jeg hadde sendt andre ting også.

Hadde nok ikke klart å vente til ungen tok til vettet jeg heller. Tipper jeg hadde tatt en prat i enerom med mannen, og forklart om min til tider manglende selvkontroll og ulykker som så lett kan hende ;-)

Skrevet

31 er en fin alder, og din far virker ytterst fornuftig. Får bare håpe han bruker hagla den dagen du bytter ut din nåværende kjæreste med Helge Hammelow Berg. :)

LOL! Ja det gjør han garantert. Evt om min kjære anlegger bart- han fordrar ikke det heller!:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tor Milde ble for meg en parodi da han ga Pink Floyds "Dark Side Of The Moon" terningkast 4 da den kom i 30th anniversary re-issue for et par år siden. Slikt gjør man bare ikke. :-)

Skrevet

Tor Milde ble for meg en parodi da han ga Pink Floyds "Dark Side Of The Moon" terningkast 4 da den kom i 30th anniversary re-issue for et par år siden. Slikt gjør man bare ikke. :-)

Enig - han må jo være hjernedød :-)

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...