Gå til innhold

47/17

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL! Ja det gjør han garantert. Evt om min kjære anlegger bart- han fordrar ikke det heller!:)

Han faren din virker å ha god smak :-)

"..........................."

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• flisa

7

• Mary Poppins

4

• lilleva

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da hadde jeg tørket støvet av den gode, gamle Krag'en og demonstrert mine utmerkede skytterevner.

Hvorfor så voldelige? Mye mer "stil" over å vedkommende få en intim samtale med Frk.Høyre og Fru Venstre :-)

"............................"

Skrevet

En 17 åring og en 47 åring er direkte kvalmt!!

Husker da jeg var 16 år var det en jente i klassen min som var sammen med en på 35. så det finnes flere sånne raringer.

Kan ikke fatte hva man kan ha til felles i en sånn situasjon? Altså hva kan de prate om liksom? Og jenta kan umulig tenne på han seksuelt?? uansett hvor moden en 16/17 åring er så kan det ikke sammenlikens med en person på 36 eller 47.

Faktisk tror jeg en jente på 17 som er sammen med en på 47 er ganske umoden i hodet, hun liker oppmerksomheten det vil medbringe, og synes det er kult at alle andre prater om det.

Da jeg var 14 var jeg sammen med en på 22, og idag synes jeg det er kjempe kvalmt det også! Ikke fordi en aldersspang på 8 år er sååå mye men når man er 14 er det det ja. Men på den tiden,da jeg var dum og ung og umoden osv synes jeg det var driit kult. Heldigvis kom jeg til fornuften innen jeg var 15.

Skrevet

Han faren din virker å ha god smak :-)

"..........................."

*fnis*, ja han har åpenbart god smak når det gjelder menn..:)

Skulle forøvrig bare mangle at han engasjerte seg i mitt valg av partner- jeg er jo enebarn, og skikkelig pappajente!

Dessuten tror jeg jeg gjør lurt i å høre på ham når det gjelder valg av menn; han var f.eks svært skeptisk til min eks, likte ham ikke i det hele tatt. Og han viste seg å være en løgnaktig, utro "kombinertløper"(;)). Til forskjell er han svært fornøyd med min nåværende, og han er verdens snilleste.

Så jeg tror nok han har utviklet en sjette sans når det gjelder mine "mannevalg"- sånn for å være sikker på at jeg ikke blir lurt. Isåtilfelle har han jo uansett hagla klar!:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tor Milde ble for meg en parodi da han ga Pink Floyds "Dark Side Of The Moon" terningkast 4 da den kom i 30th anniversary re-issue for et par år siden. Slikt gjør man bare ikke. :-)

4 til DSOTM? Det er til og med verre enn å feie over jenter i puberteten! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skulle forøvrig bare mangle at han engasjerte seg i mitt valg av partner- jeg er jo enebarn, og skikkelig pappajente!

Dessuten tror jeg jeg gjør lurt i å høre på ham når det gjelder valg av menn; han var f.eks svært skeptisk til min eks, likte ham ikke i det hele tatt. Og han viste seg å være en løgnaktig, utro "kombinertløper"(;)). Til forskjell er han svært fornøyd med min nåværende, og han er verdens snilleste.

Så jeg tror nok han har utviklet en sjette sans når det gjelder mine "mannevalg"- sånn for å være sikker på at jeg ikke blir lurt. Isåtilfelle har han jo uansett hagla klar!:)

Kombinertløper? De gutta der er faen ikke gode.

Enig med Prozak i at far din virker som en fornuftig fyr.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Husker da jeg var 16 år var det en jente i klassen min som var sammen med en på 35. så det finnes flere sånne raringer.

Kan ikke fatte hva man kan ha til felles i en sånn situasjon? Altså hva kan de prate om liksom? Og jenta kan umulig tenne på han seksuelt?? uansett hvor moden en 16/17 åring er så kan det ikke sammenlikens med en person på 36 eller 47.

Faktisk tror jeg en jente på 17 som er sammen med en på 47 er ganske umoden i hodet, hun liker oppmerksomheten det vil medbringe, og synes det er kult at alle andre prater om det.

Da jeg var 14 var jeg sammen med en på 22, og idag synes jeg det er kjempe kvalmt det også! Ikke fordi en aldersspang på 8 år er sååå mye men når man er 14 er det det ja. Men på den tiden,da jeg var dum og ung og umoden osv synes jeg det var driit kult. Heldigvis kom jeg til fornuften innen jeg var 15.

Det finnes rett og slett mange ustabile kvinnfolk, samt gamle griser som ikke eier skam.

Denne mannen er åpenbart en av dem. Jeg vet forresten ikke hvem han er. Noen som har et bilde av faenskapet?

Skrevet

Hadde jeg hatt en datter, så er jeg nok redd for at hun ikke hadde hatt noe annet valg enn å bli nonne :-)

"............................"

Skrevet

Det kalles et ødipus kompleks (når det gjeldet jenta).

Gubben er sikkert bare glad over å få ei spretten 17 åring opp i senga.

Skrevet

«-Spørsmålet mitt går egentlig ikke på om denne fyren er halvpedo eller ikke, men hvordan 47 år gamle menn fatter interesse for så unge damer?-»

Weeeeeell, det forundrer meg kanskje ikke så mye som at så unge piker fatter interesse for sånne gamlinger. Personlig ville jeg blitt smigret, men løpt og gjemt meg bak fruen fort som fan.

Skrevet

«-Spørsmålet mitt går egentlig ikke på om denne fyren er halvpedo eller ikke, men hvordan 47 år gamle menn fatter interesse for så unge damer?-»

Weeeeeell, det forundrer meg kanskje ikke så mye som at så unge piker fatter interesse for sånne gamlinger. Personlig ville jeg blitt smigret, men løpt og gjemt meg bak fruen fort som fan.

Hehehe, det ga meg morsomme bilder i hodet.

Skrevet

Der slo du meg jaggu med ett sekund på nøyaktig den samme linken!

;o)

ja så rask er jeg ;0)

Skrevet

ja så rask er jeg ;0)

Så lenge du er edru, vel å merke.

*flire*

Skrevet

ja så rask er jeg ;0)

*flire*

Skrevet

Hehehe, det ga meg morsomme bilder i hodet.

Det tviler jeg ikke et sekund på.

Skrevet

*flire*

nå skjønner jeg ikke heeelt hva du sikter til? ;)

Hehe neida, jeg er nok ikke like rask da gitt, men en jævel på å skrive fort og gæli ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...